کوچینگ زندگی، کوچینگ ورزشی

کوچینگ زندگی، کوچینگ ورزشی
کارگاه آموزشی کوچینگ زندگی و کوچینگ ورزشی برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این کارگاه آموزشی روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه در آکادمی ملی المپیک از ساعت ۹ لغایت ۱۲ با سخنرانی دکتر امیر پهلونژاد برگزار شد.

 

در این کارگاه آموزشی که با موضوع نقش “کوچینگ زندگی و کوچینگ ورزشی در عملکرد اجتماعی (فردی و تیمی ) ورزشکاران” و با حضور جمعی از پیش کسوتان رسانه و سردبیران و خبرنگاران و مدیران و باشگاهداران ورزشی و اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن برگزار شد دکتر پهلونژاد‌ ضمن اشاره به تاریخچه دانش کوچینگ در ایران و‌جهان، به تبیین‌ نقش و اهمیت کوچینگ در ورزش و وظایف و نقش های کوچ در هدایت و تربیت ورزشکاران در زندگی حرفه ای و زندگی شخصی ورزشکاران پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ گفت.

 

در ابتدای این نشست دکتر احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان ضمن خوشامدگویی به مدعوین گفت: کارگاه های آموزشی گام مثبت و موثری در جهت دانش افزایی و ارتقاء آگاهی ها و بینش اهالی رسانه است و امیدواریم با مشارکت هرچه فعالتر اعضای انجمن بتوانیم با الگو قرار دادن برنامه های آموزشی انجمن جهانی ورزشی نویسان، انجمن بتواند شرایط برگزاری دوره های آموزشی را بصورت ماهانه فراهم کند تا همکاران رسانه ای و سایر علاقمندان در حوزه ورزش بتوانند بهره بیشتری از این دوره ها ببرند.
۱۶ اسفند ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید