بیست و هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

بیست و هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه از ساعت ۱۱:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ با حضور اعضای هیات مدیره و بازرس در دفتر انجمن برگزار شد.
در ابتدای این جلسه گزارشی از تعداد جلسات هیات مدیره و وضعیت حضور و غیاب اعضای هیات مدیره ارائه شد. براین اساس هیات مدیره انجمن در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۸ جلسه برگزار کرده و ۵ جلسه نیز به صورت آنلاین تشکیل شده است.
 
در ادامه جلسه گزارش خزانه دار انجمن و مسئول کمیته رفاهی و اقتصادی از وضعیت بودجه وعملکرد مالی انجمن ارائه شد. در این گزارش عملکرد هزینه ای انجمن و میزان دریافت حمایت مالی در سال ۱۴۰۱ و مانده حساب بانکی انجمن به استماع اعضای هیات مدیره رسید.
 
موضوعات دیگر مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل می باشد:
 
- پیش بینی برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن ورزشی نویسان ایران در اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خردادماه سال ۱۴۰۲. مقرر شد گزارش مکتوب عملکرد انجمن در یکسال اخیر جهت ارائه در مجمع عمومی سالیانه به صورت مکتوب و در قالب یک بولتن خبری منتشر شود.
 
- ارائه پیشنهاد حمایت از همکارانی که به دلیل بیماری و سایر مشکلات نیازمند توجه و رسیدگی هستند که مقرر شد موضوع از طریق کمیته رفاهی و اقتصادی انجمن پیگیری و اقدام شود.
 
- موضوع اعلام آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری برای متقاضیان دریافت طرح سال ۱۴۰۲ مطرح و مقرر شد با توجه به اطلاعیه سازمان طرح و ترافیک کلان شهر تهران، اعضای انجمن که متقاضی دریافت معرفی نامه برای ثبت نام در سامانه "تهران من" هستند نام، نام خانوادگی، کد ایسجا، کدملی و نام رسانه، و گواهی ثبت نام در سامانه "ای رسانه" را از تاریخ ۵ لغایت ۳۰ فروردین ماه به واتساب انجمن ارسال نمایند تا بعد از تایید درخواست در هیات مدیره، معرفی نامه خود را از دبیرخانه انجمن دریافت نمایند.
 
- مقرر شد اعضای متقاضی تمدید عضویت برای دوره ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پس از تکمیل فرم تمدید عضویت در سایت انجمن، حق عضویت خود را پرداخت نموده و تصویر فیش پرداختی را به شماره ۰۹۳۳۳۷۸۴۲۳۱ واتساب انجمن ارسال نمایند تا کارت عضویت دوره جدید را دریافت کنند. متقاضیان عضویت جدید نیز می توانند فرم عضویت را در سایت انجمن تکمیل نموده و نمونه آثار خودشان را به همراه معرفی نامه از رسانه ای که در حال حاضر مشغول فعالیت هستند به ایمیل انجمن ارسال کنند تا پس از بررسی درخواست عضویت توسط هیات مدیره و تایید آن، پیگیر صدور کارت عضویت انجمن شوند.
 
- گزارش دبیرکل انجمن از زمان و مکان برگزاری کنگره سال ۲۰۲۳ انجمن جهانی ورزشی نویسان و مراسم معرفی برگزیدگان پنجمین جایزه جهانی ایپس براساس دعوت نامه رسمی دریافت شده از سوی انجمن جهانی. براین اساس کنگره آتی ایپس و مراسم جایزه جهانی طی روزهای ۱۸  تا ۲۱ اردیبشهت ماه (۸ تا ۱۱ می ۲۰۲۳) به میزبانی سئول کره جنوبی برگزار خواهد شد. همچنین همزمان با کنگره جهانی، کنگره ایپس آسیا نیز با حضور نمایندگان کشورهای آسیایی برگزار خواهد شد و براساس تصویب هیات رییسه ایپس آسیا، در این کنگره از سه پیش کسوت اتحادیه ورزشی نویسان آسیا شامل منوچهر زندی از ایران، پارک کاپ چول از کره جنوبی، و خانم هه از چین تقدیر ویژه ای به عمل خواهد آمد. مقرر شد هماهنگی های لازم با کمیته ملی المپیک برای حضور نمایندگان ایران در این کنگره و جایزه جهانی ایپس به عمل آید.
 
- گزارش رییس انجمن از آخرین ویرایش و اصلاحات انجام شده در اساسنامه جدید انجمن جهانی ورزشی نویسان که قرار است در کنگره جهانی در سئول مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
 
 - گزارش رییس انجمن از تصویب و ابلاغ قانون نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی – تخصصی که در تاریخ ششم اسفندماه ۱۴۰۱ از سوی رییس جمهور به وزارت کشور ابلاغ گردیده است.
 
- تاکید هیات مدیره بر ضرورت تشکیل کمیته حقوقی انجمن در جهت ارائه مشاوره و خدمات به اعضای انجمن و رسیدگی به موضوعات و درخواست اعضا در ارتباط با انجام وظایف حرفه ای در رویدادها و مسابقات ورزشی که مقرر شد در ابتدای سال ۱۴۰۲  این کمیته مجددا فعال شود.
 
- بررسی گزارش دبیر اجرایی انجمن از حضور در برنامه تجلیل از پیش کسوتان ورزشی کرمانشاه و برخی مشکلات و ناهماهنگی ها در انجمن ورزشی نویسان این استان که مقرر شد طی جلسه ای با حضور رییس و دبیر انجمن کرمانشاه و مسئول کمیته استان ها و بازرس انجمن موضوعات مرتبط مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.
۲۴ اسفند ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید