سی و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

سی و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ لغایت ۱۴ در دفتر انجمن با حضور اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن و آقایان میثم زمان آبادی نایب رییس ایپس آسیا و مازیار کوپیدار برگزیده جایزه جهانی ایپس برگزار شد.
 
دراین جلسه موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت: 
 
- استماع گزارش میثم زمان آبادی از آخرین نشست هیات رییسه ایپس آسیا و رویکردهای آموزشی چهارسال آینده برای ورزشی نویسان کشورهای آسیایی و برنامه های کنگره آتی آسیا در سئول کره جنوبی و تصمیماتی که قرار است در این کنگره مطرح و تصویب شود. وی گفت  براساس مصوبه هیات رییسه، در کنگره ایپس آسیا تجلیل از پیشکسوتان ورزشی قاره هم صورت خواهد گرفت.
 
 - استماع گزارش خزانه دار انجمن از نشست با آقای دکتر آخوندی عضو محترم شورای شهر تهران و آقای پورحسن که با حضور رییس، دبیرکل و خزانه دار انجمن برگزار شد و گفتگو و تبادل نظر انجام شده با ایشان درباره برنامه های سال ۱۴۰۲ انجمن و درخواست حمایت درخصوص اجرای این برنامه ها.
- تصویب پیشنهادات خزانه دار انجمن در رابطه با افتتاح حساب سپرده انجمن و مذاکره با مدیران بانک اقتصاد نوین در جهت جمایت از برنامه های روز جهانی ورزشی نویسان و روز خبرنگار.
 
- ارائه گزارش دبیر اجرایی انجمن از پیگیری های انجام شده و معرفی نامه های صادره برای  دریافت سهمیه طرح ترافیک اعضای انجمن که مقرر شد در اسرع وقت نشست دبیرکل انجمن با مدیر ارتباطات شهرداری تهران برگزار شود.
 
- استماع گزارش فرهاد عشوندی از جلسه و نشست با آقای شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور رییس، دبیرکل، خزانه دار انجمن برگزار شد. در این نشست چهار موضوع مهم مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت که عبارتند از: مشکلات خبرنگاران در ثبت نام سامانه "ای رسانه" و راهکار پیشنهادی برای رفع این مشکل، امکان دریافت وام خرید کالای ایرانی برای اعضای انجمن که متقاضی دریافت وام هستند، ارائه لیست اعضای انجمن برای دریافت اینترنت بدون فیلتر، و پیگیری بیمه تکمیلی و دریافت مستمری از صندوق اعتباری هنردررابطه با همکارانی که به جهت بیماری و ازکارافتادگی نیازمند حمایت می باشند.
 
- ارائه برنامه های آموزشی کمیته عکاسان که مقرر شد اولین برنامه در هفته آخر اردیبهشت ماه برگزار شود. همچنین مقرر شد مسابقه عکس فوتبال لیگ برتر با همکاری و همکاری سازمان لیگ فوتبال پیگیری شود.
 
- ارائه گزارش کمیته استان ها از برنامه های این کمیته در جهت حمایت از برنامه های شعب استانی و تشکیل شعب انجمن در استان های آذربایجانشرقی، مازندران، گیلان، و منطقه ویژه اقتصادی سیرجان.
 
- ارائه گزارش کمیته پیش کسوتان از برنامه های این کمیته در جهت پاسخگویی به انتظارات اعضای پیش کسوت و استفاده از ظرفیت آنان در برنامه های آموزشی انجمن و معرفی آنان برای تجلیل و تقدیر در برنامه های مورد نظر فدراسیون های ورزشی.
 
- ارائه گزارش دبیرکل انجمن از  نشست با مدیر نمایشگاه تجهیزات ورزشی که مقررشد غرفه انجمن در نمایشگاه آتی تجهیزات ورزشی در خردادماه نیز دایر شود. 
 
- ارائه گزارش رییس انجمن از درخواست دبیرکل ایپس آسیا و رییس انجمن ورزشی نویسان پاکستان برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با انجمن ورزشی نویسان ایران که مقرر شد این تفاهم نامه همزمان با کنگره جهانی ایپس در سئول امضا و تبادل شود.
 
- ارائه گزارش رییس انجمن درباره آخرین نتایج پنجمین جایزه جهانی ایپس و معرفی آقای مازیار کوپیدار در لیست سه نفر برتر ویدئو کوتاه ورزشی نویسان جهان و ارائه توضیحات آقای کوپیدار درباره این ویدئو مستند که به زندگی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان پرداخته است.
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید