رییس شورای المپیک آسیا در پیامی به کنگره جهانی ورزشی نویسان/ ایپس:

رییس شورای المپیک آسیا در پیامی به کنگره جهانی ورزشی نویسان/ ایپس:
حسین المسلّم رییس شورای المپیک آسیا طی پیامی به هشتاد و پنجمین اجلاس اتحادیه ورزشی نویسان جهان – ایپس – و بیست و چهارمین نشست اتحادیه ورزشی نویسان آسیا در سئول، از رسانه های ورزشی قاره آسیا به دلیل نقش آنها در قرار گرفتن ورزش این قاره بر صدر رویدادهای ورزشی جهان تقدیر کرد.
به گزارش ایسجا؛ حسین المسلم در این پیام تصریح کرده: می خواهم مراتب تجلیل و ستایش صمیمانه خود را به رسانه های ورزشی در سرتاسر قاره آسیا تقدیم کنم. عملکرد شما ورزش آسیا را در خط مقدم ورزش جهان قرار داده است.  

 

المسلم در بخش دیگری از این پیام آورده است: شورای المپیک آسیا بابت این دستاورد به خود مفتخر است. هم اکنون قاره آسیا در صدر رویدادهای ورزش جهان قرار دارد و این جایگاه  که درحقیقت جایگاه بازیگری و شراکت اصلی در جنبش جهانی المپیک است، قابل تردید نیست. در این شرایط کنار هم قرار گرفتن شورای المپیک آسیا، ایپس آسیا و ورزشکاران آسیایی توانسته به حرکت موثرتر در مسیر اهداف المپیک بیانجامد.

 

حسین المسلم در بخش دیگری از این پیام با اشاره به مصاحبه چند روز قبل توماس باخ – رییس کمیته بین المللي المپیک با خبرگزاری شینهوا آورده  است: این مصاحبه ی مهم نمونه همان تاثیر رسانه ها در پیشبرد اهداف المپیک است. وقتی این نقل قول از رییس کمیته بین المللی المپیک مطرح می شود که او به تماشای بازی های آسیایی هانگژو خواهد آمد. چرا که باور دارد قاره کهن آسیا و بازی های آسیایی بواسطه جایگاه و وجهه دیرینه و سنتی آن جایگاهی ویژه در جنبش جهانی المپیک دارد.
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید