اساسنامه تجدید نظر شده AIPS در کنگره سئول تصویب شد

اساسنامه تجدید نظر شده AIPS در کنگره سئول تصویب شد
جیانی مرلو، رئیس AIPS: یکی از مهمترین نکات برجسته هشتاد و پنجمین کنگره AIPS در سئول، تصویب اساسنامه تجدید نظر شده AIPS بود که دارای "مقررات مدرن تری است و انجمن ما را در سال های آینده هدایت می کند".
به گزارش ایسجا از کنگره جهانی ورزشی نویسان؛ پس از بیش از دو سال روند بازنگری اساسنامه ایپس، اعضای حاضر در کنگره سئول با اکثریت قاطع آرا (٦٥ کشور از ٦٨ کشور) واجد شرایط رای دادن به این سوال  که آیا شما بازنگری اساسنامه و آیین نامه AIPS را تایید می کنید؟ پاسخ مثبت دادند.
قبل از  رای‌گیری، کنگره به توضیحات ژان فیلیپ روچات، وکیل AIPS از طریق زوم گوش داد. همچنین ریکاردو کوپا نماینده وکیل ایپس که در سئول حضور داشت به سوالات اعضای کنگره در مورد اساسنامه پاسخ داد. هر دوی آنها مهم‌ترین پیشرفت‌های این بازبینی را برجسته کردند که شامل تمایز واضح بین اساسنامه AIPS و آیین‌نامه AIPS، مقرراتی برای اتخاذ شیوه‌های جدید برای نشست ها و همایش های ایپس مانند امکان برگزاری جلسات مجازی و رای‌گیری الکترونیکی و همچنین تغییر مقررات و قوانین است.
همچنین تاکید شد که در اساسنامه جدید به «کمیسیون انضباطی و اخلاق » اشاره شده است که قبلاً فقط «کمیسیون اخلاق» بود و این کمیسیون در ایپس مأموریت و عملکردی مشابه سایر سازمان‌های ورزشی دارد.
لازم به توضیح است که در کنگره قبلی ایپس در رم در اکتبر ۲۰۲۲، تغییرات حاصل شده در مورد بازنگری اساسنامه AIPS مورد بحث قرار گرفت، سپس در نشست هیات رئیسه AIPS در فوریه ۲۰۲۳، پیش نویس به روز شده قبل از ارسال به انجمن های ملی برای ارسال بازخورد آنها تصویب شد و مرحله رای گیری در سئول مرحله نهایی تأیید تغییرات اساسنامه بود.
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید