سی و دومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

سی و دومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه اول خردادماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ در دفتر انجمن با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد.
در ابتدای جلسه به بررسی حواشی و اتفاقات پیش آمده برای خبرنگاران و عکاسان ورزشی در بازی پرسپولیس و نساجی پرداخته شد که مقرر گردید که انجمن طی نامه ای مراتب اعتراض همکاران رسانه ای را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده و از آقای تاج بخواهد که دراین خصوص بررسی و رسیدگی لازم انجام و نتیجه را به انجمن  اعلام نمایند. 
 
سایر موارد دستور کار جلسه هیات مدیره به شرح ذیل می باشد:

 

- ارائه گزارش هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی در رابطه با همکاری انجمن با مسابقات کیش گیمز و توافق برای برگزاری کارگاه های آموزشی خبرنگاری و عکاسی ورزشی، برگزاری نمایشگاه عکس ورزشی، و نشست نمایندگان هیات مدیره انجمن با هیات رییسه فدراسیون

 

- استماع گزارش رییس انجمن از برگزاری هشتادوپنجمین کنگره جهانی ایپس و بیست و چهارمین کنگره ایپس آسیا و مراسم معرفی برترین های پنجمین جایزه جهانی ایپس در سئول کره جنوبی که با میزبانی شایسته انجمن ورزشی نویسان کره و با حضور مقامات ورزشی این کشور برگزار شد. در مراسم  جایزه جهانی ایپس ایران به عنوان تنها کشور آسیایی در گروه برترین های این جایزه  قرار گرفت و با اثر مازیار کوپیدار جایزه اول را در بخش ویدئوی کوتاه دریافت نمود. در کنگره ایپس آسیا نیز میثم زمان آبادی به اتفاق آراء به عنوان مسئول کمیته آموزش قاره آسیا انتخاب شد، و در بخش تجلیل از پیشکسوتان ارشد قاره آسیا که بسیار باشکوه برگزار شد منوچهر زندی از ایران و پارک کاپ چول از کره جنوبی مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند. انتشار مجله ایپس آسیا به مناسبت برگزاری کنگره از دیگر اتفاقات قابل توجه در سئول بود که اخبار ورزشی انجمن ایران نیز درآن منتشر شده است.
 
- گزارش دبیرکل انجمن از پیگیری اعزام دو خبرنگار جوان به بازی های فیزو در چین و المپیک ویژه در برلین که هماهنگی ها و مکاتبات آن با کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش های دانشگاهی انجام شده است. 
 
- گزارش خزانه دار انجمن از روند انعقاد تفاهم نامه بین انجمن ورزشی نویسان ایران و شهرداری تهران و پیگیری های انجام شده در این زمینه که بزودی به امضاء خواهد رسید.
 
- گفتگو و تبادل نظر درباره برنامه های دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان که مقرر شد اعضای هیات مدیره پیشنهادات خود را برای اجرا اعلام کنند تا تصمیم گیری نهایی آن در جلسه آتی انجام گیرد.
 
- پیگیری درخواست آقای علیرضا طاهری نیا درباره کمک به روند درمان ایشان که مقرر شد هماهنگی های لازم با فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شود.
 
 - بررسی پیگیری های انجام شده از سوی انجمن درباره طرح ترافیک اعضای انجمن که مقرر شد جلساتی با مسئولین در شهرداری تهران برگزار شود.
 
- ارائه گزارش هماهنگی های انجام شده با فدراسیون فوتبال در باره برنامه تجلیل از پیشکسوتان خبرنگاری و عکاسی ورزشی در حوزه فوتبال
 
- بررسی تقاضاهای عضویت های جدید و تایید اسامی اعلام شده از سوی کارگروه عضویت در هیات مدیره
 
- استماع گزارش مسئول کمیته استان ها از آخرین وضعیت فعالیت شعب استانی انجمن که مقرر شد در اولین فرصت هماهنگی های لازم جهت حضور در استان ها برای برگزاری نشست با هیات مدیره استانی انجام شود.
 
در پایان جلسه، هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران میزبان آقای ذبیح اله شه زاد نماینده انجمن ورزشی نویسان افغانستان بود که رییس انجمن ضمن خوشامدگویی به ایشان گزارشی از همکاری ها و برنامه های مشترک با انجمن ورزشی نویسان افغانستان ارائه داد. آقای شه زاد نیز ضمن تاکید بر توسعه مراودات و همکاری های فیمابین و ضرورت استفاده هرچه بیشتر از دانش و تجربیات همکاران ایرانی در عرصه رسانه های ورزشی، از کمک ها و مساعدت های انجمن ایران به همکاران افغانستان که در وقایع اخیر این کشور نیازمند همکاری و مساعدت بودند قدردانی و تشکر کرد.
۷ خرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید