مجمع سالیانه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه برگزار شد

مجمع سالیانه انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه برگزار شد
مجمع سالیانه انجمن وررشی نویسان استان کرمانشاه شامگاه روز چهارشنبه(۱۷ خرداد) با حضور اعضاء مجمع و جمعی از مسئولین استانی در مجموعه ورزشی انقلاب شهر کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش ایسجا؛ در این مجمع محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه، فرهمندسال افزون معاون ورزش و جوانان استان، پوریا فخری رئیس شورای شهر کرمانشاه، کامران ملکی عضو شورای شهر کرمانشاه، رضا عزتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر کرمانشاه و هیات مدیره و اعضای انجمن ورزشی نویسان استان حضور داشتند. 
 
در ابتدای این مراسم، پس از خوش آمدگویی فاطمه احمدیان رئیس انجمن ورزشی نویسان استان،کمیل نظری دبیر انجمن ورزشی نویسان استان ضمن اشاره به برگزاری مجمع سالیانه انجمن وررشی نویسان استان، به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله انجمن پرداخت. 
 
وی در تشریح کارنامه مالی انجمن نیز گفت: انجمن ورزشی نویسان به صورت مستقیم هیچ گونه بودجه مستقیمی از هیچ نهاد و یا شخصی در یک سال گذشته دریافت نکرده است و تمام برنامه هایی که برگزار کرده با حمایت اسپانسرها بوده است. 
 
وی تاکید کرد: در این مدت برای اولین بار زمینه تعامل هرچه بیشتر خبرنگاران ورزشی با هیات های ورزشی استان را فراهم کردیم و نشست های خبری با تعدادی از این هیات ها برگزار شد. 
 
وی در پایان انتقاد سازنده را لازمه توسعه دانست و خاطر نشان کرد ، خبرنگاران ورزشی با دلسوزی هرچه تمام‌تر به دنبال رفع موانع و کمبودها هستند و انتظار می رود هرجا انتقاد سازنده ای از سوی آنها وجود دارد ، مسوولان بدون موضع گیری و غضب به آنها گوش دهند و مشکلات موجود را مرتفع سازند.
 
 محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگاران ورزشی استان، اظهار کرد: از جامعه ورزشی نویسان استان می خواهیم تا نسبت به مشکلات حوزه ورزش استان به عنوان مطالبه گر ورود پیدا کرده و به رشد و توسعه ورزش استان کمک کنند‌. 
 
همچنین فرهمندسال افزون معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان هم با اشاره به مشکل نبود اسپانسر در ورزش استان، از خبرنگاران ورزشی استان خواست تا برای پای کار آمدن سرمایه گذاران و بخش خصوصی جهت حمایت از ورزش استان کمک کنند‌. 
 
در ادامه پوریا فخری نیز از تلاش های خبرنگاران ورزشی استان برای توسعه ورزش در کرمانشاه قدردانی کرد. 
 
 در پایان این مراسم رای گیری برای انتخاب بازرس انجمن صورت گرفت و علی محمد محمدی به عنوان بازرس انجمن و حسین حاجیان به عنوان بازرس علی البدل به مدت یک سال انتخاب شدند. 
 
در این مراسم خبرنگاران ورزشی به صرف شام میهمان مجموعه ورزشی انقلاب شهر کرمانشاه شدند. 
۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید