سی و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

سی و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه 29 خردادماه از ساعت 10:30 لغایت 13 با حضور رئیس، دبیرکل، بازرس، خزانه دار و اعضای هیات مدیره در دفتر انجمن برگزار شد.
 
در این جلسه موضوعات متعددی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که مهمترین آنها به شرح ذیل می باشد:
- مقرر شد مراسم روز دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان در روز یکشنبه 11 تیرماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک شامل تجلیل از پیش کسوتان ورزشی نویس و تقدیر از نوزده برگزیده پنجمین جشنواره جهانی ایپس با حضور اعضای انجمن، مدیران ورزش، المپیک و وزارت ارشاد برگزار شود.
 
- با توجه به درخواست کمیته پیش کسوتان مقرر شد هماهنگی های لازم از سوی دبیرکل انجمن با صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان جهت بیمه تکمیلی پیش کسوتان و اعضای متقاضی انجمن صورت پذیرد.
 
 - بررسی آخرین وضعیت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری که مقرر شد در جلسه با مدیران ذیربط در شهرداری تهران نسبت به افزایش سهمیه پیگیری و اقدام لازم صورت پذیرد.
 
  - ارائه گزارش رییس انجمن از درخواست های انجمن جهانی شامل: نامه دریافتی مبنی بر تشکیل کمیسیون ورزش ایپس و درخواست معرفی افراد صاحب نظر و واجد شرایط در رشته های مختلف ورزشی از سوی انجمن برای  تصمیم گیری جهت عضویت در این کمیسیون، مقرر شد با توجه به سوابق قبلی عضویت اعضای ایرانی در کمیسیون های ایپس و با تایید هیات مدیره فرد یا افراد واجد شرایط عضویت در این کمیسیون بررسی و معرفی شوند.  همچنین با توجه به تصویب اساسنامه به روز رسانی شده انجمن جهانی ورزشی نویسان در کنگره سئول و تاکید بر تشکیل کمیته انضباطی و اخلاق در انجمن جهانی، کمیته انضباطی و اخلاق انجمن ورزشی نویسان ایران نیز در راستای وظایف تعریف شده برای این کمیته تشکیل شود. مقرر شد در جلسه آتی هیات مدیره درباره ترکیب اعضای این کمیته بررسی و تصمیم لازم اتخاذ گردد.
 
- با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مدیرکل محترم مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد مقرر شد لیست دوم متقاضیان اینترنت به مناسبت "دوم جولای" روز جهانی ورزشی نویسان بررسی و برای آن اداره کل ارسال شود.
۶ تیر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید