سی و هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

سی و هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۱۹ تیرماه با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ در دفتر انجمن برگزار شد

- در این جلسه ابتدا به بررسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف مراسم روز یازدهم تیرماه "دوم جولای" روز جهانی ورزشی نویسان و برنامه اهدای جوایز برترین های پنجمین جایزه جهانی ایپس و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی نویس پرداخته شد که پس از استماع نظرحاضرین، رییس انجمن ضمن تقدیر از حضور مدیران ارشد کمیته المپیک، فدراسیون فوتبال، صندوق اعتباری هنر، شورای شهر تهران، و پیش کسوتان و اعضای انجمن،  از زحمات دبیر اجرایی و اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن برای برگزاری هرچه باشکوهتر این برنامه و انعکاس مطلوب خبری آن در رسانه ها تشکر و قدردانی کرد. همچنین براساس نظرات اعضای هیات مدیره تصمیماتی برای بهتر برگزار شدن برنامه های آتی در روز خبرنگار و روز جهانی عکاسی اتخاذ شد.

- استماع گزارش پژمان ماندگاری از پیگیری انجام شده جهت حل مشکلات حضور بانوان خبرنگار در ورزشگاهها و پوشش خبری مسابقات لیگ برتر فوتبال که مقرر شد جلسه هماهنگی با آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال در اولین فرصت برگزار شود.

 - استماع گزارش آخرین وضعیت سهمیه طرح ترافیک از سوی دبیر اجرایی انجمن که مصوب شد با توجه به سهمیه ای که در اختیار انجمن گذاشته شده است نامه ای برای دریافت سهمیه به سازمان ارتباطات شهرداری تهران برای اعضایی که از انجمن معرفی نامه گرفته و در سامانه تهران من ثبت نام نموده اند ارسال شود.

 - ارائه گزارش خزانه دار انجمن از هماهنگی های انجام شده برای برگزاری مراسم ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار با حضور اعضای انجمن و مدعوین و مدیران رسانه ای و ورزشی کشور در تالار ایوان شمس که مقرر شد مکاتبه و پیگیری لازم در این زمینه از سوی دبیر اجرایی انجمن انجام شود.

۲۲ تیر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید