​سی و نهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

​سی و نهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه 9 مرداد از ساعت 8:30 لغایت 10:30 با حضور رئیس، دبیرکل، خزانه دار و اعضای هیات مدیره در دفتر انجمن برگزار شد.
- پیگیری و هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسم روز خبرنگار در هفدهم مردادماه از مهمترین موضوعات این جلسه بود که مقرر شد این مراسم از ساعت 16 لغایت 19 در تالار ایوان شمس با حضور اعضای انجمن اعم از پیشکسوتان، خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، و گزارشگران برگزار و با اهدای لوح و هدیه از زحمات برگزیدگان معرفی شده از سوی سردبیران رسانه ها قدردانی گردد. این مراسم با حمایت و همراهی شهرداری تهران، اداره کل ورزش استان تهران، شرکت آریان کیمیا تک، و با حضور مدیران ارشد ورزش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای شهر تهران، صندوق اعتباری هنر و اساتید ارتباطات و روزنامه نگاری برگزار خواهد شد. 
 
- گزارش دبیرکل انجمن از روند انعقاد تفاهم نامه با شهرداری تهران جهت حمایت از برنامه ها و فعالیت های انجمن که مقرر شد با پیگیری دبیرکل ظرف هفته آینده این تفاهم نامه به امضای طرفین برسد.
 
- گزارش دبیر اجرایی انجمن از آخرین وضعیت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران که با پیگیری های انجام شده طی هفته آینده لیست نفرات معرفی شده از سوی انجمن پس از تایید سازمان ارتباطات شهرداری در سامانه سازمان طرح ترافیک بارگذاری شده و موافقت سازمان طرح ترافیک با درخواست آنان اعلام خواهد شد.  
 
- مقرر شد شعب استانی انجمن نیز در روز خبرنگار برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم به این مناسبت را داشته باشند. همچنین برگزاری مراسم روز خبرنگار توسط شعبه انجمن در استان مرکزی در تاریخ 19 مرداد مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت.
۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید