مراسم تقدیر از خبرنگاران و اهالی رسانه های ورزشی به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد

مراسم تقدیر از خبرنگاران و اهالی رسانه های ورزشی به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار، دومین دوره مراسم تقدیر از خبرنگاران و عکاسان ورزشی و پیشکسوتان به همت انجمن ورزشی نویسان در مجموعه ایوان شمس برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اعضای انجمن و جمعی از مدیران حوزه ورزش و رسانه در مجموعه ایوان شمس برگزار گردید از پیشکسوتان رسانه، بانوان ورزشی‌نویس‌، مجریان و گزارشگران صدا و سیما، عکاسان ورزشی، و خبرنگاران ‌ورزشی که از سوی سردبیران رسانه های ورزشی معرفی شده بودند، با اهدای لوح سپاس تقدیر  شدند. 
همچنین از خانم روزبهانی همسر شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا که سال ١٣٧٧ در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید تجلیل به عمل آمد.
 
در ابتدای این مراسم دکتر احمدی رییس انجمن ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به موانع و محدودیت های پیش روی کار خبرنگاران در انجام وظایف حرفه ای بر لزوم مساعدت و حمایت قانونی نهادهای مسئول از اهالی رسانه تاکید کرد. وی در بخش پایانی سخنان خود با ابراز تأسف از استعفای اجباری دو نفر از همکاران ورزشی نویس از روزنامه ایران ورزشی بدلیل انتشار یک یادداشت انتقادی، از مسئولان موسسه ایران خواست تا در این تصمیم تجدید نظر کرده و شرایط بازگشت فوری این همکاران را به موقعیت کاری خود فراهم کنند.
 
سخنرانان دیگر این مراسم دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، دکتر جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، و دکتر آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران بودند که در سخنان خود با تبریک روز خبرنگار، بر حمایت هرچه بیشتر از خبرنگاران و اهالی رسانه در انجام وظیفه و مسئولیت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تأکید کردند و قول های مساعدی درباره ارائه خدمات رفاهی و معیشتی به اعضای انجمن ورزشی نویسان ایران از سوی سازمان متبوع خود دادند.
 
۱۸ اَمرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید