در مراسم روز خبرنگار با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشکسوتان عرصه رسانه آذربایجان شرقی تجلیل شد.

در مراسم روز خبرنگار با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشکسوتان عرصه رسانه آذربایجان شرقی تجلیل شد.
نشست فرشاد مهدی پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار، عصر امروز در مجتمع فرهنگی سینمایی ٢٢ بهمن تبریز برگزار شد.
در حاشیه این نشست با اهدای لوح یادبودی از سال ها تلاش بی شائبه حبیب چرندابی، علی نیکرفتار خیابانی و یوسفعلی خوش نیت  پیشکسوتان عرصه رسانه استان تجلیل شد.
 
حبیب چرندابی متولد ۱۶مهرماه ۱۳۳۰ در تبریز، پیشکسوت و خبره حرفه خبر و روزنامه نگاری ورزشی در استان آذربایجان شرقی با حدود ٥١ سال فعالیت در این حوزه است. وی کار روزنامه نگاری را از سال۱۳۵۱به همراه روانشاد علی محمد خانلو یکی از چهره های شاخص فوتبال کشور با مجله دنیای ورزش آغاز کرد و به دلیل علاقه زیاد به نوشتن و انتقال مرحوم خانلو به تهران روزنامه اطلاعات را نیز با تلاش‌های مستمر و مداوم خود در تبریز فعال کرد و با همراهی استاد ابراهیم افشار که در کیهان ورزشی قلم میزد، به ورزش این استان انگیزه مضاعف بخشیدند.
۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید