چهلمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

چهلمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ با حضور رئیس، دبیرکل، خزانه دار، اعضای هیات مدیره، و دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دفتر انجمن برگزار و درباره موضوعات زیر گفتگو و تصمیم گیری شد.
- گزارش آقای اثیمی درباره اسامی دریافت شده از سردبیران رسانه های ورزشی جهت تقدیر در مراسم هفدهم مرداد روز خبرنگار. مقرر شد در مجموع از هشتاد نفر از اعضای انجمن در گروههای بانوان، پیش کسوتان، همکاران صداوسیما، عکاسان ورزشی، و خبرنگاران ورزشی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آید.
 
- گزارش آقای میرزاییان خزانه دار انجمن از اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم روز خبرنگار و حمایت های شهرداری تهران و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در تامین هدایای درنظر گرفته شده برای تقدیر شوندگان در این مراسم ارائه و به تصویب هیات مدیره رسید. 
 
- ارائه گزارش رییس انجمن از همکاری های ارزنده فدراسیون پزشکی ورزشی با انجمن ورزشی نویسان ایران در طول دو دهه گذشته و استمرار این همکاری ها از طریق صدور کارت بیمه ورزشی برای اعضای انجمن که با نوافق فدراسیون در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. رییس انجمن ضمن گرامیداشت یاد و نام دکتر پورکاظمی رییس فقید فدراسیون در سال های قبل، و خیرمقدم به دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برای حضور در جلسه هیات مدیره انجمن از تلاش های ایشان در رسیدگی به درخواست های انجمن برای حل مشکلات درمانی و پزشکی اعضا تشکر کرد. در ادامه جلسه دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه ای ورزشی کشورو ارج نهادن به خدمات و تلاش های آنان گفت: با سختی ها و دشواری های کار خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اطلاع رسانی و پوشش خبری و تصویری رویدادهای ورزشی آشنایی کامل دارم و به عنوان رییس فدراسیون وظیفه خود می دانیم که مجموعه خدمات پزشکی ورزشی را در اختیار اعضای انجمن قرار دهیم. مقرر شد با فراخوان به اعضای انجمن شرایط ثبت نام و دریافت کارت بیمه ورزشی برای آنان انجام شود. همچنین مشاوره پزشکی، چکاپ سالانه پیش کسوتان، و برگزاری دوره های مشترک آموزشی پزشکی ورزشی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد توافق قرار گرفت.  
 
 - گزارش دبیرکل انجمن از دعوت نامه کمیسیون تخصصی اسکی انجمن جهانی ورزشی نویسان برای حضور پیام نظر در نشست آتی این کمیسیون در آبان ماه ۱۴۰۲ مطرح و مقرر شد مکاتبه لازم با کمیته ملی المپیک جهت حمایت از اعزام ایشان صورت پذیرد.
 
۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید