چهل و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

چهل و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۲۳ مرداد از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ با حضور رئیس، دبیرکل، خزانه دار و اعضای هیات مدیره در دفتر انجمن برگزار شد.

در این جلسه به بحث و بررسی موضوعات متعددی پرداخته شد که مهمترین آنها به شرح ذیل می باشد:

-استماع گزارش رئیس انجمن از روند برگزاری و ارزیابی نقاط قوت و ضعف مراسم روز خبرنگار که در تاریخ هفدهم مردادماه در تالار ایوان شمس برگزار شد. رییس انجمن با اشاره به استقبال قابل توجه و ابراز رضایت اعضای انجمن و حضور موثر و دلگرم کننده آقایان دکتر نوروزی، دکتر پوراحمدی، دکتر آخوندی ، دکتر جوادی و سایر مدیران دعوت شده در این مراسم، از همکاری مدیران و کارکنان مجموعه ایوان شمس و مشارکت و همدلی صمیمانه اعضای هیات مدیره در برپایی این برنامه تقدیر کرد. در ادامه اعضای هیات مدیره نیز نظرات و ارزیابی خود را در باره مراسم مطرح کردند و مقرر شد پیگیری لازم از سوی دبیر اجرایی و خزانه دار انجمن برای دریافت هدایای درنظر گرفته شده از سوی صندوق اعتباری هنر انجام شود. 

- پیگیری آخرین وضعیت انعقاد تفاهم نامه انجمن با شهرداری تهران که مقرر شد هماهنگی لازم از سوی دبیرکل انجمن برای امضای آن انجام پذیرد. 

- گزارش آقای زندی مسئول کمیته استان ها از سفر به استان مرکزی و حضور در نشست هیات مدیره انجمن این استان و توضیح ایشان درباره وضعیت و شرایط کاری همکاران شعب استانی و ضرورت توجه بیشتر به این همکاران در برنامه ها و مناسبت های مرتبط با انجمن که مقرر شد شرایط حضور همکاران شهرستانی عضو انجمن در رویدادهای آتی فراهم شود. همچنین مقرر شد جلسه هیات موسس انجمن شعبه استان مازدران طی هفته آینده در دفتر انجمن برگزار گردد.

- ارائه گزارش آقای زارع مسئول کمیته عکاسان ورزشی درباره هماهنگی های انجام شده درباره برگزاری مراسم روز جهانی عکاسی که مقرر شد این مراسم روز شنبه ۲۸ مردادماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در تالار اشراق مجموعه ایوان شمس برگزار شود. 

- مقرر شد لیست اسامی اعضای انجمن که در دو دوره گذشته کارت خبرنگاری خود را تمدید کرده اند برای دریافت ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال گردد. همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی به اعضای انجمن که درخواست اینترنت خبرنگاری را دارند جهت تکمیل روند ثبت نام در سامانه جامع" ای رسانه"  تاکید شد.

- گزارش آقای عشوندی درباره هماهنگی انجام شده با شورای شهر مشهد در باره ارائه تسهیلات به اعضای انجمن که مقرر شد بزودی جلسه مرتبط با این موضوع تشکیل شود.

۲۷ اَمرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید