مراسم بزرگداشت روز جهانی عکاسی با تقدیر از پیش کسوتان و عکاسان ورزشی برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز جهانی عکاسی با تقدیر از پیش کسوتان و عکاسان ورزشی برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ به مناسبت ۱۹ آگوست روز جهانی عکاسی طی مراسمی به همت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در سالن اشراق مجموعه ایوان شمس از پیش کسوتان و جمعی از عکاسان ورزشی تقدیر به عمل آمد.
در ابتدای مراسم آقای زارع رییس کمیته عکاسان ورزشی انجمن با تبریک و خیر مقدم به حاضرین، از حمایت کنندگان این برنامه قدردانی کرد و گفت سعی کمیته عکاسان انجمن بر آن است که با همفکری و همراهی جمع عکاسان ورزشی و تعامل با نهادهای و فدراسیون های ورزشی شرایط کاری مناسبی را برای عکاسان در میادین و رویدادهای ورزشی فراهم کند.

 

دکتر احمدی رییس انجمن ورزشی نویسان در سخنرانی خود ضمن گرامیداشت یاد و نام عکاسان ورزشی فقید، و تبریک روز جهانی عکاسی، به تاریخچه پیدایش عکاسی به عنوان یک فناوری و هنر در جهان و ایران اشاره کرد و بر تاثیرگزاری عکس به عنوان رسانه ای ماندگار و یک وسیله هنری و خبری ارزشمند و تاثیرگذار تاکید کرد. وی در ادامه  صحبت خود ضمن تقدیر از مشارکت عکاسان ورزشی ایران در جایزه جهانی ایپس، بر حضور فعال تر و ارائه آثار همکاران ایرانی در ششمین جایزه ایپس تاکید کرد. دکتر احمدی در پایان سخنان خود ضمن برشمردن برخی موانع و مشکلات پیش روی خبرنگاران و عکاسان ورزشی و به ویژه بانوان خبرنگار و عکاس، خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر نهادهای مسئول و فدراسیون های ورزشی در ایجاد تسهیل برای انجام وظایف حرفه ای همکاران رسانه ای در رویدادهای ورزشی و به ویژه مسابقات لیگ برتر فوتبال شد.

 

در بخش دیگر مراسم، آقای دهدشتی مدیرعامل شرکت انتخاب و آقای بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال درباره حمایت های درنظر گرفته شده برای عکاسان و خبرنگاران ورزشی صحبت کردند.

 

در پایان این مراسم، پس از رونمایی از کتاب "من خداداد عزیزی" هستم نوشته آقای رستم زاد رییس انجمن ورزشی نویسان شعبه استان خراسان رضوی و تقدیر از ایشان، از14  پیش کسوت و جمعی از عکاسان ورزشی شامل آقایان علی کاوه، جعفر تبریزی، قاسم محمدی، محمود شهباز، تقی زنجانی، حسین ماهوت فروش، احمد معینی جم، نصیر مقدری، روح اله وحدتی، مجتبی صالح، عبداله بهلولی، پیام پارسایی، و خانم ها مرضیه سلیمانی و نگار اجلالی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد. 
 
۲۹ اَمرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید