چهل و سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

چهل و سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

به  گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۶ شهریور از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰ با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره برگزار شد و موارد بحث و گفتگو در این جلسه به شرح ذیل می باشد:

- بررسی وضعیت شعب انجمن در استان ها شامل: شعب فعال در استان های خراسان رضوی، فارس، مرکزی، کردستان، کرمانشاه، اصفهان. شعب غیر فعال در استان های گلستان و یزد. شعب در حال تاسیس در استان های آذربایجان شرقی و مازندران، و شعب در دست بررسی در استان های گیلان و کرمان. مقرر شد مجامع شعب فعال انجمن در استان ها در سال ۱۴۰۲ با هماهنگی و اعلام قبلی برگزار شود. همچنین نسبت به تشکیل هیات موسس در استان های مازندران و آذربایجان شرقی و انجام مقدمات برای برگزاری مجمع انتخاباتی در این استان ها اقدام شود. هیات مدیره انجمن بر ضمانت استمرار فعالیت شعب انجمن، ایجاد فضای وفاق و همدلی در بین اعضا، تعامل با نهادهای ذیربط در استان، و استفاده از ظرفیت و قابلیت های اعضای مجرب، باانگیزه و کارآمد در هیات مدیره شعب استان ها به عنوان شروط اولیه تشکیل شعب استانی تاکید کرد.

- ارائه گزارش آخرین وضعیت لیست ارسالی به سازمان ارتباطات شهرداری در رابطه با سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری و پیگیری های انجام شده برای نهایی سازی آن.

 - ارائه گزارش اقدامات انجام شده برای تشکیل هیات موسس شعب انجمن در استان های مازندران و آذربایجان شرقی و پیگیری دبیرخانه انجمن در رابطه با تشکیل مجمع انتخاباتی استان خراسان رضوی در مهرماه ۱۴۰۲.

۷ شهریور ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید