چهل و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

چهل و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۲۷ شهریور از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰ با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره برگزار شد. موارد بحث در این جلسه به شرح ذیل می باشد:

- گزارش دبیر اجرایی انجمن درباره نهایی سازی لیست ۶۵ نفره با توجه به جابجایی برخی اسامی و هماهنگی انجام شده با مسئولین مربوطه در سازمان طرح ترافیک برای صدور مجوز مربوطه.

- گزارش پیگیری انجام شده جهت دریافت کارت های شناور برای خبرنگارانی که به جهت عدم ثبت نام در سامانه نتوانستند آرم طرح ترافیک را دریافت کنند. مقرر شد مسئولین کمیته های انجمن اسامی اعضایی که به دلایلی نتوانستند سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری را دریافت کنند را در اختیار دبیرخانه انجمن قرار دهند تا در صورت امکان به انها کارت شناور برای تردد در منطقه طرح ترافیک تعلق بگیرد.

- گزارش دبیر اجرایی انجمن از نهایی شدن اینترنت خبرنگاری به مناسبت روز خبرنگار برای اعضای معرفی شده و دریافت پیامک فعال شدن اینترنت از سوی همکاران. 

 - پیگیری تهیه و تنظیم اسامی ۱۸۰ نفر از همکاران و اعضایی که در مراسم روز هفدهم مرداد در تالار ایوان شمس حضور داشتند که مقرر شد این اسامی به صندوق اعتباری هنر ارسال شود 

- استماع گزارش رییس انجمن از برگزاری جلسه آنلاین هیات رئیسه انجمن جهانی ایپس و موضوعات مطرح شده در جلسه شامل: بررسی آخرین وضعیت ششمین جشنواره جهانی ایپس و مهلت باقیمانده برای دریافت آثار، گزارش کارگروه تشکیل کمیسیون ورزش ایپس، گزارش اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم جشن صد سالگی انجمن جهانی همزمان با المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بررسی دوره آموزشی خبرنگاران جوان در المپیک پاریس، برگزاری گنگره جهانی ایپس درماه می ۲۰۲۴ در اسپانیا، و برگزاری جلسه حضوری هیات رئیسه به همراه هیات ژوری با دستور کار بررسی برنامه های ایپس در سال آینده و ارزیابی نهایی آثار ششمین جشنواره جهانی ایپس به میزبانی چین در ماه مارس سال ۲۰۲۴. 

- گزارش رییس انجمن از نشست آنلاین هیات رییسه ایپس آسیا که در این جلسه طرح ارائه شده از سوی میثم زمان آبادی درباره دوره های آموزشی تخصصی روزنامه نگاری ورزشی به صورت آنلاین و حضوری به تصویب رسید و مقرر شد بعد از بازیهای آسیایی هانگژو مراحل اجرایی آن با مشارکت انجمن های کشورهای آسیایی عملیاتی شود.  

استماع گزارش رییس انجمن از روند اعزام خبرنگاران و عکاسان ورزشی به بازیهای آسیایی هانگژو براساس مصوبات کمیسیون رسانه کمیته ملی المپیک  که با یک نگاه حداکثری با حمایت مدیران ارشد کمیته ملی المپیک این اعزام صورت گرفت. 

همچنین تدوین و تصویب شیوه نامه اعزام نمایندگان رسانه های گروهی به بازی ها و رویدادهای مرتبط با کمیته ملی المپیک که پس از تایید و ابلاغ رئیس کمیته ملی المپیک به اجرا گذاشته خواهد شد.

۱ مهر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید