چهل و هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

چهل و هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه اول آبان ماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ با حضور رئیس، دبیرکل، خزانه دار و اعضای هیات مدیره در دفتر انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار و موضوعات زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
- استماع گزارش دبیرکل انجمن درخصوص برگزاری جلسه با میرکل حراست وزارت ورزش و جوانان جهت بررسی و پیگیری مشکلات بانوان ورزشی نویس در ورزشگاهها و حضور بانوان خبرنگار و عکاس در مسابقات لیگ برتر فوتبال که  مقرر شد با هماهنگی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و براساس لیست اعلامی از سوی انجمن و در چارچوب مقررات وزارتخانه و سازمان لیگ، مجوز ورود برای تهیه خبر و عکس برای بانوان خبرنگار و عکاس  صادر شود. 
 
- استماع گزارش دبیراجرایی انحمن از روند کار صدور مجوز برگزاری مجمع سالیانه انجمن از سوی وزارت کشور. مقرر شد پیگیری لازم برای تسریع دریافت مجوز صورت پذیرد. 
 
- استماع گزارش دبیر اجرایی انجمن از پیگیری های انجام شده دررابطه با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی متقاضی برای حضور در مسابقه فوتبال باشگاههای بایرن مونیخ و گالاتاسرای در استانبول ترکیه. 
 
- استماع گزارس مسئول کمیته استان ها درخصوص روند اجرایی تشکیل مجمع انتخاباتی شعبه انجمن در استان مازندران که تا کنون حدود ۷۰ خبرنگار و عکاس ورزشی از سوی هیات موسس به انجمن معرفی شده اند. مقرر شد پس از بررسی مدارک و رزومه متقاضیان و طی مراحل تایید آنان، مجمع استان با فراخوان قبلی برگزار شود.
 
- استماع گزارش رییس انجمن از فعالیت ها و برنامه های انجمن جهانی ورزشی نویسان شامل:
 
۱- برگزاری جلسه آنلاین هیات رئیسه انجمن جهانی جهت بررسی درخواست فدراسیون ورزشی نویسان اردن درباره موضع گیری صریح ایپس درقبال جنگ غزه. در این نشست نظرات اعضای هیات رییسه ایپس درباره این درخواست بررسی شد. رییس انجمن ورزشی نویسان ایران و عضو هیات رییسه ایپس در این نشست نظر موافق خود را با درخواست فدراسیون ورزشی نویسان اردن و ضرورت پاسخ مثبت ایپس به این درخواست مبنی بر دفاع از حقوق انسانی و رعایت قوانین بین المللی در جنگ و محکومیت کشتار مردم مظلوم وبی دفاع غزه و به ویژه کودکان و زنان و سالمندان را اعلام نمود.  
 
۲- گزارش آخرین وضعیت ششمین جشنواره جهانی ایپس که در دو هفته پایانی دریافت آثار قرار دارد و انتظار ایپس آن است که با اطلاع رسانی و پیگیری از سوی انجمن های ملی، زمینه مشارکت گسترده تر ورزشی نویسان در پنج قاره جهان در این رویداد تخصصی فراهم شود.
 
۳- گزارش نامه دریافتی از انجمن جهانی مبنی بر برگزاری کنگره جهانی ورزشی نویسان در اردیبشت ماه ۱۴۰۳ (می ۲۰۲۴) به میزبانی شهر سانتاسوسانا اسپانیا.
 
۴- یادداشت جیانی مرلو رییس انجمن جهانی ورزشی نویسان در سایت ایپس درباره صدور حکم دادگاه خانم ها نیلوفر حامدی و الهه محمدی خبرنگاران بازداشتی و اعتراض ایشان به حکم صادره و تکرار درخواست قبلی ایپس برای آزادی هرچه سریعتر آنان.    
 
- دستور پایانی نشست هیات مدیره انجمن ضرورت برگزاری جلسه با آقای کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بود که مقرر شد با پیگیری دبیرکل انجمن و هماهنگی روابط عمومی وزارتخانه در اولین فرصت ممکن برگزار شود.
۳ آبان ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید