چهل و هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

چهل و هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

 

 

به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه با حضور رئیس، دبیرکل، خزانه دار و اعضای هیات مدیره از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰ در دفتر انجمن برگزار شد. 

-  گزارش رییس انجمن از جلسات برگزار شده با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره بودجه سال جاری انجمن و مکاتبات انجام شده جهت دریافت اعتبارات.  

- گزارش خزانه دار از جلسه برگزار شده با دکتر آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین وضعیت امضای تفاهم نامه با شهرداری تهران.

- گزارش رئیس انجمن درباره اقدامات اخیر انجمن جهانی شامل: اتمام مهلت دریافت آثار ششمین جایزه جهانی ایپس که با دریافت بیش از ۱۸۰۰ اثر از ۱۴۱ کشور به پایان رسید، و بیانیه ایپس درباره فجایع غزه و نابودی این شهر که در آن ضمن محکوم نمودن کشتار غیرنظامیان، بر توقف و پایان هرچه سریعتر خشونت و جنگ و قتل عام مردم بی دفاع و به ویژه کودکان تاکید شده است.  

- گزارش دبیرکل انجمن از حضور دو نفر از عکاسان ورزشی بانوان از خبرگزاری های برنا و ایرنا در مسابقات لیگ فوتبال قهرمانی آسیا که با پیگیری و هماهنگی از سوی انجمن و موافقت وزارت ورزش و جوانان انجام شده است. 

- توضیحات محسن اثیمی عضو هیات مدیره در رابطه با اعمال برخی محدودیت ها از سوی نیروهای حراست با خبرنگاران در ورزشگاه آزادی و دخالت آنان در امور رسانه ای و خبری خبرنگاران، و توضیحات مهدی زارع عضو هیات مدیره درباره نواقص و مشکلات ورزشگاه های برگزارکننده مسابقات لیگ برتر در استان ها و نبود امکانات اولیه برای امور خبرنگاران و عکاسان ورزشی. مقرر شد با پیگیری دبیرکل انجمن در اسرع وقت جلسه ای با مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و نماینده فدراسیون در باره بررسی و حل این مشکلات برگزار شود.

- درخواست تمدید عضویت اعضای انجمن استان مرکزی بررسی و مورد تایید قرار گرفت. 

- بررسی درخواست شعب استان کردستان و استان مرکزی برای برگزاری کارگاه آموزشی که مقرر شد از سوی کمیته استان ها برای اعزام مدرسان پیگیری و اقدام شود.  

- بررسی درخواست انجمن استان خراسان رضوی جهت برگزاری مجمع انتخاباتی که مقرر شد با هماهنگی قبلی در آذرماه سال جاری برگزار شود. 

- بررسی درخواست تمدید عضویت اعضای شعبه استان فارس که مورد تایید قرار گرفت.

۱۶ آبان ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید