بازدید رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران از نمایشگاه عزت و پیشرفت؛

بازدید رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران از نمایشگاه عزت و پیشرفت؛
دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران پس از بازدید نمایشگاه عزت و پیشرفت با حضور در استودیو خبر ورزش و جوانان استان تهران مستقر در نمایشگاه به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
 
وی گفت: خدا قوت می‌گویم به دست‌اندرکاران این نمایشگاه که برای اولین‌بار در سطح استان تهران درحال برگزاریست، ابتکار بسیار ارزشمندی است این‌که اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران بتواند از طریق برگزاری نمایشگاه یک ارتباط مؤثر بین بخش‌های مختلف ورزشی استان و مردم برقرار کند. استان تهران پرجمعیت ترین استان کشور است و نیازهای متنوع ورزشی را در این استان شاهد هستیم و این‌که مردم هر چه بیشتر باید با فعالیت‌ها و فناوری‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی آشنا شوند و بتوانند از ظرفیت این باشگاه‌ها و مؤسسات ورزشی در جهت ارتباط با ورزش استفاده کنند. 
وی افزود: ورزش یکی از ضرورت‌های امروز جامعه ماست و با توجه به آمارهایی که شاهد هستیم کم‌تحرکی ها باعث بروز عوامل زیادی در جهت تهدید سلامتی مردم شده‌اند؛ مثل اضافه وزن و چاقی‌ها و این‌که باید هر چه بیشتر شرایط را برای آشناتر کردن مردم با ورزش و همراه کردن مردم با ورزش ایجاد کنیم و این یکی از مسئولیت‌های مهم اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران و همه مجموعه‌هایی است که برای ورزش کار می‌کنند؛ چه در قالب باشگاه های ورزشی، چه در قالب مؤسسات و شرکت‌هایی که در حوزه تجهیزات و فناوری‌های ورزشی فعالیت دارند و می‌توانند کمک کنند به همراه کردن مردم با ورزش، لذا من این نمایشگاه را اقدام ارزشمند و مؤثری می‌دانم برای ارتباط بهتر مردم با ورزش و آشناتر شدن آن‌ها با ورزش و این‌که ما بتوانیم در مناسبت‌ها این نمایشگاه را برگزار کنیم، مردم را در جریان پیشرفت ورزش از طریق این نمایشگاه و نمایشگاهایی از این دست قرار دهیم. 
وی ادامه داد: وسعت استان تهران بسیار قابل‌توجه است؛ از شرق تا غرب استان، شهرستان های زیادی در این استان قرار دارند که همه این‌ها نیازهای ورزشی دارند و طبعاً یکی از مسئولیت‌های مهم ورزش و جوانان استان این است که بتواند این نیازها را شناسایی و برطرف کند، لذا در موضوع اطلاع‌رسانی تأکید می‌کنم و در گام‌های بعدی امکان برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در سایر شهرستان‌های استان به‌ویژه شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت فراهم شود و یک نمایشگاه بزرگ استانی برگزار گردد، از این طریق هم فضای بهتر و بیشتری را به فعالیت مؤسسه ها و باشگاه ورزشی اختصاص دهیم و هم مردم را تشویق کنیم تا با این مجموعه‌ها ارتباط بهتری برقرار کنند و از این طریق به ورزشکار شدن مردم کمک کنیم و همچنین از ظرفیت رسانه‌ها نیز در راستای رشد و اعتلای ورزش هر چه بیشتر استفاده کرده و کمک بگیریم.
رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تاکید کرد: یکی از مسئولیت‌های مهم رسانه‌ها آگاهی بخشی و دانش‌افزایی است و این‌که باید به همه ابعاد ورزش توجه کنند و مطالب آنها به  یک رشته یا یک یا دو تیم خاص خلاصه نشود و همه رشته‌های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرند. موضوع ورزش همگانی باید توسط رسانه های ورزشی مورد توجه قرار گیرد، چراکه مستقیماً با سلامت مردم در ارتباط است و ما زمانی می‌توانیم به ورزش مان افتخار کنیم که یک جمعیت ورزشکار داشته باشیم و جمعیت تماشاگر ورزش افتخاری ندارد. حتماً باید شرایطی فراهم شود از طریق رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت آن‌ها کمک بگیریم برای همراه بودن مردم با ورزش که در سبک زندگی‌شان و برنامه‌ریزی روزانه شان حتماً به ورزش توجه کنند و فعالیت ورزشی داشته باشند و از این طریق به سلامت خودشان کمک کنند و برآیند آن بشود سلامت اجتماعی و این‌که ما بتوانیم یک جامعه سالمی داشته باشیم. 
دکتر احمدی افزود: برای داشتن جامعه سالم، کوتاه‌ترین و کم هزینه ترین راه ورزش است و طبعاً همه نهادهایی که در ورزش دست‌اندرکار هستند و به خصوص رسانه‌ها باید به این موضوع مهم توجه کنند.
۴ آذر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید