نشست هم اندیشی اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان کرمانشاه با نمایندگان انجمن ورزشی نویسان ایران

نشست هم اندیشی اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان کرمانشاه  با نمایندگان انجمن ورزشی نویسان ایران
عصر روز جمعه ۳ آذر نشست هم اندیشی با موضوع توسعه و ارزیابی عملکرد انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه در سالن الماس هتل پارسیان برگزار شد.
 
به گزارش ایسجا؛ در این نشست که منوچهر زندی عضو افتخاری هیات رییسه ایپس و دبیرکل اسبق انجمن ورزشی نویسان کشور و امیرحسین خیرخواه عضو هیات رئیسه انجمن و فرهاد عشوندی مدرس خبرنگاری ورزشی به نمایندگی از هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران حضور داشتند، اعضا به بیان دیدگاه ها و عملکرد انجمن کرمانشاه پرداختند.
اعضای انجمن کرمانشاه عملکرد انجمن شامل موارد زیر را به سمع و نظر مهمانان رساندند:
برگزاری جلسه همکاری و آشنایی با ۱۵ هیات های ورزشی استان که برگزاری این جلسات در همکاری و تعامل فیمابین انجمن و هیات ها بسیار سودمند بوده است. 
برگزاری جلسه هماهنگی و همکاری با مدیران و مسئولین استان و شهرستان و به ویژه ورزش و جوانان استان به تعداد ۱۰ جلسه (مدیرکل ورزش و جوانان ۲ جلسه، فرماندار ۲ جلسه ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد ۲ جلسه، معاونت سیاسی امنیتی استانداری ۱ جلسه ، معاونت اجتماعی استانداری ۱ جلسه )، که خروجی این جلسات منجر به تفاهم و‌ همکاری فیمابین شده و حمایت مدیران ارشد استان از انجمن را به دنبال داشته است.  
برگزاری سه برنامه تقدیر از خبرنگاران انجمن به مناسبت های مختلف  ، که با حضور قابل توجه اعضا که در یک فضای بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد.
تبیین راهکار عضویت درانجمن ورزشی نویسان برای اعضا و‌متقاضیان به نحوی که مراحل عضویت برای  همکاران علاقمند و البته سزاوار ممکن و سهل باشد.
رایزنی با مدیران مجموعه های فرهنگی ورزشی و ایجاد شرایط استفاده از استخررایگان برای اعضای انجمن در دو بخش آقایان و بانوان، همچنین امکان استفاده از امکان تفریحی اقامتی با تخفیف ۵۰ درصد. 
تلاش برای جذب اسپانسر برای هزینه برنامه های انجمن و پرداخت حق عضویت اعضا در دوره عضویت در انجمن.
 
در ادامه جلسه منوچهر زندی با بیان این نکته که انجمن ورزشی‌نویسان استان کرمانشاه دارای ظرفیت های بسیار زیادی است عملکرد انجمن کرمانشاه را خوب توصیف کرد و گفت که از این انجمن انتظارات بسیار بیشتری وجود دارد. چرا که این انجمن می تواند با تلفیق تجربه و نشاط جوانی عملکرد بسیار موثر تری داشته باشد.
۴ آذر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید