پنجاهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

پنجاهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
 
 
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه با حضور رئیس، دبیرکل و اعضای هیات مدیره از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰ در دفتر انجمن برگزار شد.
 
موضوعات و مصوبات این جلسه به شرح ذیل می باشد؛
 
- گزارش دبیر اجرایی انجمن از هماهنگی انجام شده جهت برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی ورزشی و خبرنگاری ورزشی با حضور اعضای انجمن شعبه استان کردستان در روز پنجشنبه مورخ دوم آذرماه در سنندج، و برگزاری جلسه با هیات مدیره و اعضای انجمن شعبه استان کرمانشاه در روز جمعه سوم آذرماه با حضور آقایان منوچهر زندی، فرهاد عشوندی و امیرحسین خیرخواه.
 
- بررسی درخواست های عضویت و ارائه گزارش آخرین وضعیت صدور کارت عضویت داخلی و بین المللی برای اعضای متقاضی.
 
- گزارش دبیرکل انجمن از درخواست ایپس مبنی بر معرفی خانم موسوی برای همکاری جهت تهیه و ارسال یک ویدئوی کوتاه  درباره رویدادهای مهم المپیکی ایران به مناسبت صدمین سالگرد انجمن جهانی ورزشی نویسان و المپیک ۲۰۲۴ پاریس که مقرر شد با هدایت و هماهنگی دبیرکل انجمن این ویدئو تهیه و ارسال شود.
 
- ارائه گزارش پیگیری های انجام شده از طریق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال درخصوص حمایت از اعزام خبرنگاران و عکاسان ورزشی به جام ملت های آسیا که مقرر شد انجمن طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان در این باره این موضوع نکات لازم را اعلام نماید.
 
- گزارش رییس انجمن درباره تشکیل صندوق حمایت ورزشی نویسان و آیین نامه پیشنهادی این صندوق و بررسی مفاد آیین نامه پیشنهادی از سوی اعضای هیات مدیره که پس از دریافت پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی این آیین نامه به تصویب رسید و مقرر شد متن آن در سایت انجمن منعکس شود.
 
- گزارش رییس انجمن از پیگیری های انجام شده درباره دریافت کمک هزینه مالی از کمیته ملی المپیک و جلسات برگزار شده با ریاست و دبیرکل کمیته ملی المپیک که براساس هماهنگی به عمل آمده این موضوع در جلسه آتی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رییس و دبیرکل انجمن  مطرح و تصویب خواهد شد.
۵ آذر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید