پنجاه و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

پنجاه و یکمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

 

 

 به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه سیزدهم آذرماه از ساعت ۱۰:۳۰ لغایت ۱۳ در دفتر انجمن با حضور رئیس، دبیرکل، خزانه دار و اعضای هیات مدیره برگزار شد. در این جلسه به بررسی و پیگیری موضوعاتی پرداخته شد که مهمترین آنها به شرح ذیل می باشد: 


۱- استماع گزارش پیام نظر از آخرین نشست کمیسیون اسکی و ورزش های زمستانی انجمن جهانی ورزشی نویسان در اتریش و برنامه های اجرا شده در این نشست. مقرر شد براساس تجارب برگزاری این نشست دوره های آموزشی خبرنگاری و عکاسی اسکی و ورزش های زمستانی با مشارکت فدراسیون و نشریه اسکی با پیگیری اقای نظر برگزار شود.


۲- ارائه پیشنهادات علیرضا دهقانی درباره تربیت گزارشگران ورزشی در رشته های تخصصی مختلف. مقرر شد طرح مکتوب پیشنهادی جهت بررسی و تصویب نهایی به هیات مدیره انجمن ارائه شود.  


۳- گزارش خزانه دار انجمن در رابطه با کمک های دریافتی از شهرداری تهران و مراحل نهایی امضای تفاهم نامه براساس مذاکرات انجام شده با آقای دکتر آخوندی.

 

۴- استماع گزارش رئیس انجمن از حضور در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در روز شنبه مورخ یازدهم آذرماه و ارائه عملکرد و برنامه ها و درخواست های حمایتی انجمن از کمیته ملی المپیک درباره صندوق حمایت از ورزشی نویسان و برنامه های جاری انجمن.


۵- بررسی درخواست همکاری و تعامل انجمن عکاسان مطبوعاتی با انجمن ورزشی نویسان که مقرر شد موضوع از طریق کمیته عکاسان ورزشی انجمن پیگیری و جلسه ای در این باره تشکیل شود.


۶- گزارش سفر آقایان زندی، عشوندی، و خیرخواه نمایندگان انجمن به استان های کردستان و کرمانشاه و کارگاه آموزشی برگزار شده در سنندج و نشست با اعضای انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه در روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم آذرماه که مقرر شد با توجه به نیاز استان های مختلف، در برگزاری این کارگاه ها با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و استفاده از ظرفیت های استان، نسبت به تنظیم تقویم آموزشی شعب استانی اقدام شود. 


۷- گزارش رئیس انجمن از نشست آنلاین هیآت رئیسه ایپس در ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ شامل شروع مراحل داوری ششمین جایزه جهانی ایپس ۲۰۲۳، برنامه های ویژه صد سالگی ایپس، برنامه های کنگره ایپس و معرفی آثار برگزیده ششمین جایزه جهانی ایپس در سال ۲۰۲۴ به میزبانی اسپانیا، برگزاری مرحله نهایی داوری جایزه جهانی و جلسه هیات رئیسه ۲۰۲۴ ایپس به میزبانی چین در اسفندماه ۱۴۰۲، و برنامه ویدئویی قرن با مشارکت و همراهی یکصد خبرنگار ورزشی جوان از ۱۰۰ کشور که در جشن صد سالگی انجمن جهانی درباره مهم ترین رویداد های المپیکی کشورها در حال پیگیری و اجرا می باشد.


۸- تعیین نمایندگان هیات مدیره انجمن در مجمع انتخاباتی شعبه استان خراسان رضوی که در روز بیست و یکم آذرماه در مشهد برگزار خواهد شد که مصوب شد آقای منوچهر زندی به نمایندگی از هیات مدیره و خانم مشگی باف در این مجمع حضور یابند.

 

 

 
 
۱۹ آذر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید