پنجاه و دومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

پنجاه و دومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۴ دی ماه با حضور رئیس، دبیرکل، خزانه دار، اعضای هیات مدیره، و مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون پینگ پنگ از ساعت ۸ لغایت ۱۰:۳۰ در دفتر انجمن برگزار شد.
 

 

موضوعات و مصوبات این جلسه به شرح ذیل می باشد؛ 
 
- بررسی و تصویب نهایی آیین نامه صندوق حمایت از ورزشی نویسان با توجه به بررسی انجام شده در جلسات قبلی هیأت مدیره انجمن. مقرر شد در اولین فرصت و پس از تعیین بانک عامل، نسبت به برگزاری مراسم افتتاح صندوق اقدام شود.
 
- حضور آقای مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون پینگ پنگ در جمع هیأت مدیره انجمن و گفتگو و تبادل نظر درباره شرایط همکاری فی مابین انجمن و فدراسیون. تقدیر و تشکر آقای علیقارداشی از همکاری صمیمانه و حمایت انجمن و همکاران فعال در رسانه ها از برنامه ها و فعالیت های تنیس روی میز و تأکید بر استمرار این حمایت ها در راستای توسعه و گسترش ورزش پینگ پنگ در ابعاد همگانی و قهرمانی و توضیحات ایشان درباره فعالیت ها و برنامه های موردنظر فدراسیون در عرصه های داخلی و بین المللی، و ارائه پیشنهاد برگزاری مسابقات پینگ پنگ با حضور اعضای انجمن و همکاران رسانه ای در مناسبت مورد نظر انجمن با حمایت و همکاری فدراسیون. مقرر شد همکاری های فیمابین در قالب یک تفاهم نامه تنظیم و پس از امضا و تبادل پیگیری و اجرا شود.
 
- گزارش رییس انجمن از پیگیری های انجام شده درباره آخرین وضعیت دریافت حمایت مالی از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، و شهرداری تهران.
 
- ارائه پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی اسکی و ورزش های زمستانی انجمن مطابق با الگوی انجمن جهانی ورزشی نویسان- ایپس در راستای حمایت رسانه ای از توسعه ورزش اسکی و ورزش های زمستانی با مسئولیت آقای پیام نظر و با همکاری پیش کسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی فعال در این عرصه با رویکرد برگزاری کارگاهها و دوره های تخصصی و آموزش خبرنگاران فعال در این عرصه.
۵ دی ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید