برگزاری مسابقات تیراندازی جام خبرنگاران استان کرمانشاه

برگزاری مسابقات تیراندازی جام خبرنگاران استان کرمانشاه
به همت انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه و با همکاری هیات تیراندازی استان، یک دوره مسابقه تیراندازی تفنگ ۱۰ متر با حضور خبرنگاران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

به گزارش ایسجا و به نقل از روابط عمومی انجمن استان؛ رئیس انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه هدف از برگزاری این مسابقات را تعامل با هیات های ورزشی و ایجاد شور و نشاط در جمع خبرنگاران در یک محیط صمیمی و دوستانه عنوان کرد و گفت: انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه در ادامه برنامه های رفاهی و خدماتی خود به خبرنگاران ورزشی ، پس از برگزاری برنامه های متعدد در رشته های ورزشی شنا و پینت بال، این بار اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه تیراندازی برای خبرنگاران کرده است.

فاطمه احمدیان یادآور شد: با هماهنگی های صورت گرفته با هیات تیراندازی، قصد داریم برای خبرنگاران ورزشی دروه های آموزشی را هماهنگ کنیم و در ادامه برنامه های خود در بهمن ماه نیز در صورت هماهنگی یک دوره مسابقه تیراندازی در ماده تپانچه برگزار کنیم .

در این مسابقات در بخش بانوان کوثر همتی از رسانه ورزشی خوربران، زهرا جدی از پایگاه خبری تابناک و محبوبه علی  آقایی از خبرگزاری ایسنا به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند.

در بخش آقایان نیز یحیی بیابادی از خبرگزاری مهر، کمیل نظری از رسانه ورزشی خوربران و مسعود دریابار از رسانه فر نیوز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

۵ دی ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید