برترین های امکانات رسانه ای در رویدادهای ورزشی سال ۲۰۲۳ از نگاه ایپس

برترین های امکانات رسانه ای در رویدادهای ورزشی سال ۲۰۲۳ از نگاه ایپس
رتبه های برتر رویدادهای تک رشته ای: مسابقات جهانی دو و میدانی بوداپست، جام جهانی زنان فیفا، مسابقات قهرمانی ویمبلدون، و جام جهانی راگبی

لوزان، ۲ ژانویه ۲۰۲۴ – انجمن جهانی ورزشی نویسان- ایپس، برترین های امکانات رسانه ای در رویدادهای ورزشی چندرشته ای و تک رشته ای در سال ۲۰۲۳ را با نظرخواهی از خبرنگاران ورزشی ۱۰۷ کشور جهان انتخاب کرد.

به گزارش سایت انجمن جهانی ورزشی نویسان، سال ۲۰۲۳ برای بسیاری از روزنامه‌نگاران ورزشی که قهرمانی‌ها و مسابقات فراموش‌نشدنی را تجربه کردند، سالی همراه با رویدادهای ورزشی هیجان‌انگیز بوده است. انجمن  جهانی ورزشی نویسان در سال ۲۰۲۳ و همراه با برگزاری این رویدادها  نیز به طور کامل با برنامه های خبرنگاران ورزشی جوان خود همراه بود: در مجموع ۱۰ پروژه در طول این سال سازماندهی شد و سال ۲۰۲۳ را به جذاب ترین سال بین AIPS و خبرنگاران ورزشی جوان تبدیل کرد. در مجموع ۱۰۶ خبرنگار جوان در پروژه های ایپس در این سال مشارکت داشته اند و رکورد جدیدی را رقم زدند.

در رویدادهای ورزشی چندرشته ای؛ بازی های یونیورسیاد تابستانی که در چنگدو چین برگزار شد، به عنوان یکی از چشمگیرترین دوره های تاریخ بازی های FISU برجسته شد. مرکز رسانه اصلی (MMC) که به همین مناسبت افتتاح شد، تمام نیازهای خبرنگاران ورزشی را فراهم کرد تا احساس کنند که در خانه خود هستند و شرایط کاری مطلوب و تضمین شده ای برای آنان فراهم شده است. خدمات  رسانه ای مطلوبی نیز در برلین آلمان تضمین شد، جایی که بازی‌های تابستانی المپیک ویژه به عنوان بزرگترین رویداد چند ورزشی فراگیر جهان ورزش با تدارکات، بسته های اطلاعاتی، و ابزار مناسب در اختیار خبرنگاران ورزشی برای پوشش مناسب همه رویدادها در برلین و مناطق اطراف آن قرار گرفت. نظرسنجی AIPS ، عملکرد رسانه ای موفق بازی های آسیایی هانگژو را نشان می دهد. در هر دو رویداد در چنگدو و برلین، AIPS دو برنامه موفق خبرنگاران ورزشی جوان را با همکاری FISU و المپیک ویژه سازماندهی کرد. مجموعا ۲۹ خبرنگار ورزشی جوان از ۱۸ کشور این رویدادهای ورزشی برتر را پوشش دادند.

در رویدادهای ورزشی تک رشته ای؛ مسابقات جهانی دوومیدانی ۲۰۲۳ در بوداپست مجارستان محبوبیت فزاینده ای را برای دو و میدانی ایجاد کرد و امکانات مناسبی نیز در این مسابقات برای روزنامه نگاران ورزشی فراهم شد. مرکز ملی دو و میدانی مجارستان - که به مناسبت مسابقات قهرمانی جهان افتتاح شد - شاهد رکوردها، و داستان های منحصر به فرد و هیجان انگیز و فراموش نشدنی برای هواداران و علاقمندان دوومیدانی بود. همچنین شرایط کاری و حرفه ای مناسبی که برای رسانه ها در جام جهانی زنان فیفا در استرالیا و نیوزیلند، و در مسابقات قهرمانی ویمبلدون ۲۰۲۳ ، و در جام جهانی راگبی ۲۰۲۳ در فرانسه ایجاد شد نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفت. با تشکر ویژه از برگزارکنندگان این رویدادها که به همکاران ما اجازه دادند در بهترین شرایط ممکن کار کنند.

لینک کامل خبر:

https://www.aipsmedia.com/aips/pages/articles/2024/34895.html

۱۳ دی ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید