حضور "دکتر نظریان" در پنجاه و چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران

حضور "دکتر نظریان" در پنجاه و چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران
رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی با حضور در پنجاه و چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، از تشکیل کمیته تخصصی اسکی و ورزشهای زمستانی در این انجمن قدردانی کرد.

 

به گزارش ایسجا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی؛ در این جلسه که صبح امروز در دفتر انجمن تشکیل شد، دکتر نظریان ضمن اشاره به رویدادهای مهم پیش رو رشته اسکی و ورزشهای زمستانی، آمادگی این فدراسیون را برای همکاری و تعامل بیشتر با کمیته تخصصی انجمن عنوان کرد.

در آغاز این نشست، دکتر احمدی رئیس انجمن با اشاره به اهمیت موضوعات مرتبط با توسعه ورزشهای زمستانی که با راه اندازی انجمن های رشته های یخی همراه بوده، گفت: تقویت فعالیت رسانه ای و اطلاع رسانی در اسکی و ورزشهای زمستانی می تواند موجب تشویق و همراهی هرچه بیشتر جامعه هدف برای پرداختن به ورزش های زمستانی و اشاعه رشته های زیر مجموعه آن شود.

در ادامه این جلسه، دکتر نظریان گزارشی از فعالیت ها و راه اندازی رشته های جدید از جمله اسکیت و هاکی روی یخ و به تازگی رشته کرلینگ، ارائه داد و افزود: در پیش بودن بازیهای آسیایی "هاربین" چین و متعاقب آن بازیهای عربستان این فدراسیون را مجاب کرده تا ازهمه ظرفیت ها و  توان خود برای اشاعه و جذب علاقمندان به رشته های زیر مجموعه استفاده کند.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی با اشاره به تشکیل کمیته تخصصی این رشته ها در انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی، تاکید کرد: فعالیت های صورت گرفته توسط خبرنگاران تخصصی می تواند تصویرصحیح همراه با واقعیت ها را برای این رشته ایجاد کرده و جامعه را به سمت و سوی آن ترغیب کند.

همچنین در این جلسه، پیام نظر رئیس کمیته تخصصی اسکی و ورزشهای زمستانی انجمن نیز به ارائه گزارشی از تقویم برنامه ها و چگونگی همکاری با فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی با هدف تقویت و توسعه فعالیت های رسانه ای اسکی و ورزشهای زمستانی پرداخت.

۲۷ دی ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید