پنجاه و سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد.

پنجاه و سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد.
 
 
 
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۲۵ دی ماه با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰ در دفتر انجمن برگزار شد.
 
 موضوعات و مصوبات این جلسه به شرح ذیل می باشد؛
 
 
 
- بررسی درخواست های عضویت و تمدید عضویت و تأیید واجدین شرایط جهت صدور کارت.
 
- گزارش خزانه دار انجمن از دریافت کمک شهرداری تهران به انجمن و پیگیری های انجام شده برای راه اندازی صندوق حمایت ورزشی نویسان. مقرر شد طی مراسمی در بهمن ماه نسبت به شروع فعالیت صندوق اقدام شود.
 
- حضور آقای دکتر نظریان رییس فدراسیون اسکی در جلسه هیأت مدیره انجمن و مذاکره درباره همکاری های فیمابین انجمن و فدراسیون اسکی در جهت ارتقاء فعالیت های رسانه ای مرتبط با فدراسیون و حمایت از فعالیت های کمیته تخصصی اسکی و ورزش های زمستانی انجمن.
 
- گزارش پیام نظر از تشکیل کمیته تخصصی ورزش های زمستانی و اسکی انجمن و برنامه های درنظر گرفته شده برای این کمیته با همکاری فدراسیون اسکی که مقرر شد نسبت به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه خبرنگاران و عکاسان ورزشی با همکاری مشترک انجمن و فدراسیون اقدام شود.
 
- بررسی نهایی آیین نامه کمیته صیانت و اخلاق انجمن و تأیید آن توسط هیأت مدیره. مقرر شد نسبت به تشکیل کمیته صیانت و اخلاق براساس آیین نامه اقدام شود.
 
- گزارش رئیس انجمن از جلسه برگزار شده با رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت اعزام خبرنگاران و عکاسان ورزشی به جام ملت های آسیا در دوحه قطر و پیگیری مسائل و مشکلات برخی همکاران که برای حضور در قطر به مساعدت و حمایت فدراسیون نیاز دارند.
 
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید