جناب آقای تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال

جناب آقای تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال
به نام خدا
 
جناب آقای تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال
 
با سلام و احترام
 
با عنایت به اتفاقات روی داده در پایان دیدار لیگ برتر فوتبال بین تیم های پرسپولیس و تراکتور متأسفانه بار دیگر شاهد وقوع اتفاقی ناپسند در راهروهای خروجی ورزشگاه آزادی و در جایگاه میکس زون که محدوده قانونی حضور خبرنگاران و پرسش سؤال از بازیکنان و مربیان است بودیم.

 

بدیهی است که قواعد حرفه ای ایجاب می کند که علیرغم استرس و فشار عصبی بر روی بازیکنان و بخصوص در شرایط باخت یک تیم، بازیکنان با رعایت ادب و اخلاق و متانت و منطق در جایگاه خبرنگاران قرار گرفته و پاسخگوی سؤالات آنان باشند. متاسفانه آنچه شجاع خلیل زاده به عنوان یک بازیکن با تجربه و ملی پوش و کاپیتان تیم تراکتور در پایان بازی با پرسپولیس در مواجهه با خبرنگاران رقم زد، عدم رعایت چارچوب های حرفه ای در گفتگوی  رسانه ای پایان مسابقه و بی حرمتی به پیراهن باشگاه تراکتور به عنوان یک باشگاه قدیمی و پر هوادار، و بی احترامی به مجموع همکاران رسانه ای حاضر در میکس زون بود. 

 

براین اساس، انجمن ورزشی نویسان ایران ضمن ابراز تأسف از رفتار دور از شأن شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال و باشگاه تراکتور مجدانه درخواست دارد ضمن عذرخواهی از جامعه رسانه ای، نسبت به برخورد قاطع و سریع با ایشان اقدام و گزارش آن را جهت اطلاع همگان منعکس نمایند.
 
انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی ایران
۳ اسفند ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید