نشست هیات رییسه AIPS در چنگدو برگزار شد

نشست هیات رییسه AIPS در چنگدو برگزار شد
 
🔸چنگدو، مرکز استان سیچوان در جنوب غربی چین، میزبان اولین نشست حضوری هیات اجرایی AIPS در سال ۲۰۲۴ بود که در این نشست ها، مجموعه ای از رویدادها به مناسبت جشن صدمین سالگرد انجمن بین المللی روزنامه نگاران ورزشی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین اعضای هیات اجرایی ایپس در طی چهار روز نشست از نهم تا یازدهم مارس، بررسی نهایی آثار رسیده به ششمین جایزه جهانی AIPS را انجام داده و لیست های بلند آثار برگزیده را به لیست های کوتاهی که برای انتخاب نهایی آثار به هیئت داوران ارسال می شود مشخص کردند.
 
🔸گائو چائو، رئیس انجمن ورزشی نویسان چین و مدیر کل بخش مطبوعات و تبلیغات مدیریت ورزش چین در نشست افتتاحیه هیات رییسه انجمن جهانی گفت: در این لحظه خاص از یکصدمین سالگرد تاسیس AIPS، ما بسیار خوشحالیم که جلسه کمیته اجرایی AIPS را در چنگدو، استان سیچوان برگزار می کنیم و فعالانه در این رویداد مهم مشارکت داریم. وی از تمامی واحدهایی که در تدارک این نشست مشارکت داشته اند، به ویژه دولت خلق چنگدو و اداره ورزش چنگدو صمیمانه تشکر کرد و گفت شهر چنگدو در حال تبدیل شدن به شهر مشهور جهانی رویدادهای ورزشی است.
 
🔸چن زی هی یونگ، معاون شهردار چنگدو نیز در این مراسم گفت: امروز چنگدو به طور کامل هدف بزرگ «ساخت یک شهر ورزشی پیشرو» را اجرا می‌کند و بر «میزبانی رویدادهای بین المللی ورزشی، برندسازی شهر، ارتقای صنعت و بهره‌مندی مردم» تاکید دارد.
 
🔸جیانی مرلو رییس ایپس نیز در سخنرانی خود با اشاره به دو بار بازدید در سال ۲۰۲۳ در چنگدو، ویژگی های جذاب چنگدو را تصدیق و تمجید کرد و از میزبانان برای «بکارگیری تمام امکانات برای برپایی مطلوب نشست هیات رییسه ایپس» قدردانی کرد. او گفت که این شهر شایسته دریافت جایزه "بهترین شهر شریک AIPS" است. این جایزه توسط چارلز کامنزولی، رئیس AIPS اروپا و نایب رییس AIPS به وانگ یی، مدیر دفتر ورزشی چنگدو اهدا شد.
۲۶ اسفند ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید