برگزاری نخستین کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی ورزشی

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی ورزشی
نخستین کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی ورزشی با تدریس دکتر امامی و با شرکت جمعی از خبرنگاران فعال رسانه های ورزشی و مدیران روابط عمومی فدراسیونها و باشگاه های ورزشی در روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
 
 
به گزارش ایسجا؛ در این دوره آموزشی که با همکاری مشترک انجمن ورزشی نویسان ایران و کمیسیون رسانه کمیته المپیک برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت آشنایی و استفاده بهینه از فناوریهای ارتباطی در انجام فعالیت رسانه های ورزشی و روابط عمومی،  نکات جامعی درباره هوش مصنوعی و کارکردهای آن همچون تولید محتوا، جمع آوری اطلاعات، ارزیابی و تجزیه و تحلیل داده ها، برنامه ریزی و سناریو نویسی در مدیریت بحران، و تفاوت های هوش مصنوعی با هوش انسانی ارائه شد.
 
در نخستین جلسه این دوره آموزشی که در قالب چهار کارگاه یک روزه برگزار می شود شرکت کنندگان ضمن آشنایی با نرم افزارها و سایت های کاربردی در این موضوع،  با بایدها و نبایدهای چگونگی استفاده از هوش مصنوعی آشنا شده و به سئوالات آنها در این زمینه پاسخ داده شد. جلسات بعدی این کارگاه آموزشی در ماههای فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.
 
۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید