روابط‌عمومی می تواند وجه تمایز برند موفق و ناموفق باشد

روابط‌عمومی می تواند وجه تمایز برند موفق و ناموفق باشد
رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان در این جلسه گفت: شاید مهم‌ترین مطالبه‌ای که می‌توان امروز داشت این است که گروهی ایجاد شود تا با بررسی لازم هرآنچه در حوزه روابط‌عمومی و به‌صورت ویژه روابط‌عمومی ورزشی مغفول مانده مورد توجه قرار دهد.
 
 
بهگزارش ایسجا و به نقل از روابط عمومی انجمن استان اصفهان؛ امین کریمیان با تقدیر از حرکت استانداری اصفهان در خصوص تشکیل کمیته تخصصی روابط‌عمومی در حوزه ورزش اظهار کرد؛ تا کنون چنین کمیته ای نداشته‌ایم و این حرکت می‌تواند هم‌افزایی و توسعه و فهم و اطلاع‌رسانی برای مردم و جامعه به همراه داشته باشد.
 
 در ادامه کریمیان راه‌اندازی و تأثیرگذاری کارگروه ها و کمیته های شورای‌عالی ورزش استان به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان این استان را نقطه قوتی برای شروع اتفاقات خوب در استان دانست.
 
 او تصریح کرد: خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها مسیر خوب و مطلوبی را در استان طی کرده‌اند و رشد در این مسیر نیازمند برنامه‌ریزی مطابق با نیاز روز جامعه است که در این راستا کلاس‌های آموزشی پیش‌بینی‌شده و هفته گذشته شاهد برگزاری یکی از همین کلاس‌ها به همت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی بوده‌ایم.
 
 کریمیان اضافه کرد: هفته گذشته جام تختی در استان اصفهان برگزار شد که به استناد اعداد و ارقام ۴۰۰ پیونددادن خبری انعکاس یافته که بسیار حائز اهمیت است.
 
 رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی با انتقاد از اینکه برخی از روابط‌عمومی‌ها در رکود به سر می‌برند و در دوره‌های آموزشی و جلسات دوره‌ای حتی حضور ندارند گفت: باید بپرسم امروز بقیه مدیران روابط‌عمومی هیئت‌ها کجا هستند؟ چرا به موضوعات مرتبط با حوزه خود ورود پیدا نمی‌کنند؟
 او در ادامه به تأثیر روابط‌عمومی در هر نهاد و سازمان و هیئت اشاره کرد و افزود: وجود یک روابط‌عمومی پویا باعث می‌شود سازمان همیشه در قله باشد. روابط‌عمومی ورزشی باید بین هیئت مختص به خود، هوادار و باشگاه و اداره رابطه برقرار کند؛ باید بین اداره و هیئت و باشگاه با نهادهای مختلف ارتباط تنگاتنگ داشته باشد؛ مدیریت بحران کند و تصویر ذهنی آن هیئت و باشگاه و اداره را در ذهن ورزشکاران و جامعه به نحو احسن پیاده‌سازی کند.
 
 کریمان خاطرنشان کرد: در دنیای رقابتی ورزش ،روابط‌عمومی می تواند وجه تمایز برند موفق و ناموفق باشد؛ وظیفه اصلی سازمان‌های ورزشی ارتقا و توسعه برند برای دستیابی به اقتصاد ورزش است این اقتصاد باید باشد تا ورزش هم باشد .
 
 رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان در پایان گفت: در انجمن ورزشی‌نویسان آمادگی همکاری با همه هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین نیروی انسانی کاردان و کاربلد و آموزش‌های مدنظر وجود دارد.
  ReplyForward
Add reaction
 
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید