آغاز فرایند استفاده اعضا انجمن ورزشی نویسان ایران از امکانات هتل های شرکت ایرانگردی و جهانگردی

آغاز فرایند استفاده اعضا انجمن ورزشی نویسان ایران از امکانات هتل های شرکت ایرانگردی و جهانگردی
با نهایی شدن تفاهم نامه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی ، اعضای انجمن از امروز می توانند از امکانات و تخفیفات هتل های طرف قرارداد با شرکت ایرانگردی و جهانگردی بهره مند شوند.
ایسجا- بعد از پیگیری های انجام شده در خصوص امضای تفاهم نامه بین انجمن ورزشی نویسان ایران و اعضا هیات رییسه شرکت ایرانگردی و جهانگردی، این قرارداد روز گذشته نهایی و اجرایی شد.  اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، می توانند از امروز با مراجعه به دفتر انجمن و اخذ معرفی نامه از دبیرخانه انجمن برای استفاده از هتل های طرف قرارداد که لیست آن پیوست می باشد، مراجعه نموده و از تخفیفات در نظر گرفته شده استفاده کنند.
http://www.ittic.com/hotels/
۱۶ آبان ۱۳۹۶
ش.شریفی
۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
1

با سلام و عرض ادب خدمت مسئولان انجمن .منتظر این خبر خوشایند بودیم و مجدداً سپاس برای همه تلاشها و پیگیری های شما جهت رفاه بیشتر اعضا. برقرار باشید...ارادتمند..ش.ش.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید