در دومین سال مهربانی و همدلی؛ یک دانش آموز از بند زندان آزاد شد

در دومین سال مهربانی و همدلی؛ یک دانش آموز از بند زندان آزاد شد
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به همت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی و همیاری ورزشکاران و پیشکسوتان خیر دیه یک دانش آموز زندانی پرداخت شد.

به گزارش ایسجا و به نقل از  روابط‌عمومی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در پایان دومین دوره مسابقات جام رسانه و مهربانی که به میزبانی مجموعه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی انجام شد با همت عالی خبرنگاران، عکاسان، پیشکسوتان ورزشی، مسوولان شهری و استانی مبلغی جهت کمک به آزادسازی دانش آموزان در بند جمع‌آوری شد که همزمان با شروع سال تحصیلی با پیگیری‌های صورت گرفته منجر به پرداخت دیه ۳۰۰میلیون ریالی یک دانش‌آموز شد. 

در این امر خیر علاوه بر انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی، پیشکسوتان تیم‌های «ابومسلم»، «پیام»، «دهداری» و «هدف گلکار» و ارگان‌هایی چون شهرداری و شورای شهر، موسسه فرهنگی شهرآرا، باشگاه شهر خودرو، باشگاه سبزجامگان پیام ،هیات فوتبال خراسان رضوی و آموزش و پرورش مشارکت و همیاری داشتند.

گفتنی است؛ سال قبل هم با گلریزانی که در جام رسانه و مهربانی انجام شد مدرسه‌ای محروم در ناحیه تبادکان مشهد با مبلغ ۱۴۰میلیون ریال به وسایل کمک آموزشی و ورزشی تجهیز شد.

۲ مهر ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید