نامه انجمن ورزشی نویسان ایران به معاونت امور مطبوعاتی واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نامه انجمن ورزشی نویسان ایران به معاونت امور مطبوعاتی واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
حمایت از خبرنگاران و عکاسانی که به جهت بحران کرونا به هر نحو دچار حادثه قرار دارند
به گزارش ایسجا؛ این نامه به دفتر معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جناب آقای خدادی ارسال شد.
متن نامه به شرح ذیل می باشد:
 
باسلام و احترام؛
به استحضار می رساند با توجه به بحران کرونا در کشور و تأثیرات مخرب آن در اقتصاد حوزه های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد محدودیت های قابل توجه در
رسانه ها و نشریات کشور، تضییقات و تنگناهایی برای خبرنگاران و عکاسان ایجاد کرده و مشکلاتی چون تعدیل نیرو، عدم پرداخت حقوق و عدم تعیین تکالیف قرارداد همکاری را پیش روی آنان قرار داده است.
لذا انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران جهت حمایت از همکاران و اعضای شاغل و فعال خود در رسانه های ورزشی، از جنابعالی به عنوان مقام مسئول در حوزه مطبوعات و خبرگزاری انتظار دارد نسبت به رسیدگی و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت حمایت از خبرنگاران و عکاسانی که به جهت بحران کرونا به هر نحو دچار حادثه قرار دارند اقدام مقتضی مبذول فرمایید.

 

باتشکر
سید عبدالحمید احمدی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید