اثر مازیار کوپیدار، بین فینالیست های سومین جشنواره جهانی ایپس

اثر مازیار کوپیدار، بین فینالیست های سومین جشنواره جهانی ایپس
به گزارش ایسجا؛ سومین دوره جشنواره جهانی ایپس در حالی به دقایق پایانی خود نزدیک می شود که یک اثر ایرانی بین فینالیست ها دیده می شود.                 
 مراسم پایانی جشنواره ایپس در حالی تا ساعاتی دیگر برگزار می شود که کمیته برگزاری این جشنواره ٥ اثر برتر بخش های مختلف را اعلام کرد تا در نهایت سه اقر برای بخش های مختلف انتخاب شوند. در بخش ویدیو  یک اثر ایرانی بین فینالیست ها به چشم می خورد که البته در این قیمت به خاطر فشردگی رقابت، شش اثر به فینال رسیده اند. مازیار کوپیدار با اثری درباره فوتبال توانسته مراحل سخت داوری را پشت  سر بگذارد و حالا در جمع فینالیست ها باشد که تا همین جا افتخار بزرگی برای رسانه های ورزشی به حساب می آید.      
مراسم اختتامیه جشنواره ایپس امشب به صورت آنلاین برگزار می شود.
۲ فروردین ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید