برگزاری روز جهانی ورزشی نویسان در کرمانشاه

برگزاری روز جهانی ورزشی نویسان در کرمانشاه
به همت انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه مراسم گرمیداشت روز جهانی ورزشی نویسان با سخنرانی دکتر عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران و جمعی از مسئولین و مدیران بخش خصوصی کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش ایسجا و به نقل از روابط عمومی انجمن استان؛ در این مراسم پس از خوش آمد گویی رئیس و دبیر انجمن ورزشی نویسان استان، دکتر عبدالحمید احمدی به عنوان میهمان ویژه طی سخنانی که بصورت تلفنی برای شرکت کنندگان در مراسم پخش شد، انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه را ازجمله انجمن های پیشگام در کشور دانست و اظهار کرد: این انجمن تاکنون توانسته با کمک پیشکسوتان به سرعت برنامه ها و کارهای مختلف را پیش ببرد.
 
وی تاکید کرد: امیدواریم انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه با تیم جوان و پرانگیزه خود بتوانند با بهره گیری از تمامی تجارب پیشکسوتان و ظرفیت‌های موجود کارهای جدید و بزرگتری را انجام دهد.
 
ایشان در ادامه ضمن تبریک مجدد روز جهانی ورزشی نویسان گفت: دوم جولای به عنوان روزجهانی ورزشی نامگذاری شده تا این نکته را یادآوری کند جایگاه و نقش خبرنگاران نویسندگان و عکاسان ورزشی در پیشبرد اهداف و فرهنگ ورزش در جامعه بسیار بالاست.
 
 وی ادامه داد: چنین روز یادآوری می‌کند که باید بتوانیم از از همه ظرفیت ها برای رشد و توسعه ورزش در جامعه استفاده شود چرا که هر چه بیشتر مردم را با ورزش همراه کنیم زندگی با نشاط و پر از هیجان و اتفاقات مثبتی را برای مردم رقم خواهیم زد.
 
رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران در پایان گفت: امیدواریم خبرنگاران ورزشی بتوانند از فضای ورزش به گونه‌ای مراقبت کند که در مقابله با ناهنجاری ها و بداخلاقی ها آن را محفوظ نگه دارند
 
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه خبرنگاران ورزشی را سفیران صادقی صادقی دانست که در انتقال خبر واقعیت‌ها را به جامعه منتقل می کنند، به بیان انتظاراتی جامعه از خبرنگاران ورزشی پرداخت.
 
جهانبخش شکری از خیرین ورزش یار و رئیس هیات مدیره شرکت جهان فولاد غرب و رئیس خانه صنعت کرمانشاه نیز در این مراسم به نقش خبرنگاران ورزشی در احیاء فرهنگ پهلوانی مردم کرمانشاه  پرداخت و گفت: کرمانشاه ظرفیت های ورزشی زیادی ازجمله در صنعت اسب دارد که با استفاده از آن می توانیم به رونق اقتصادی استان خود کمک کنیم.
 
دیگر سخنران این مراسم فرهاد مرزی مدیرعامل باشگاه خانه صنعت و نائب رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه نیز جایگاه ورزش را در بین مردم کرمانشاه بسیار خوب دانست و گفت: صنعتگران کرمانشاه حامی ورزش در استان هستند.
 
مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه به اهمیت مقوله ورزش در شرایط کرونایی کنونی پرداخت.
 
شورش فرامرزی شهردار بیستون و رئیس هیات تیراندازی استان نیز به عنوان میزبان مراسم  ضمن اشاره به ظرفیت های زیاد شهر تاریخی بیستون برای توریسم ورزشی، بر لزوم توجه بیشتر به مقوله ورزش و درآمدزایی از آن تاکید کرد.
 
در پایان این مراسم از سید عباس کشمیری پیشکسوت ورزشی نویس و از بنیانگداران انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه تجلیل و قدردانی شد.
۱۲ تیر ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید