سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس با موضوع شیوه جلسه با استاندار دوشنبه ۲۷ دی ماه در هتل چمران شیراز برگزار شد.

سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس با موضوع شیوه جلسه با استاندار دوشنبه ۲۷ دی ماه در هتل چمران شیراز برگزار شد.
به گزارش ایسجا؛ در این جلسه آقایان میثم محجوبی، مازیار فرهی ، قاسم محمدی ، وحید پارسایی، سید محمد رضا ابطحی و محمد جواد شلتوک کار حضور داشتند و در خصوص مواردی که در جلسه روز سه شنبه۲۸ دی ماه  با استاندار فارس می بایست مطرح شود، به بحث و نتیجه گیری پرداختند.
معرفی و تبیین جایگاه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس، حضور انجمن در تصمیم گیری مدیران ارشد ورزش استان و کمک به تصمیم سازی آن در سیاست‌های ورزش استان، حضور یک نماینده از طرف انجمن در جلسات شورای عالی ورزش استان، توجه به امور رفاهی اعضای انجمن، درخواست جهت تخصیص مکان فعالیت‌های انجمن و ارائه تسهیلات مالی به اعضای انجمن مواردی بود که حاضرین جلسه توافق کردند که در جلسه با استاندار عنوان شود.
قرار بر این شد که به هرکدام از اعضای هیات مدیره، چهار دقیقه زمان جهت سخنرانی در حضور استاندار داده شود و یک یا دو مورد از محورهای بالا را بیان نماید.
در نهایت تصویب شد که به همراه این محورها، اعضا در راستای اعتلای ورزش استان هم به ارائه پیشنهاد بپردازند.
۳۰ دی ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید