پایان مرحله اول داوری چهارمین جشنواره جهانی ایپس

پایان مرحله اول داوری چهارمین جشنواره جهانی ایپس
۱۷ اثر ایرانی به مرحله بعد رسیدند. مرحله نخست داوری چهارمین جشنواره جهانی ایپس انجام و لانگ لیست ( آثاری که به مرحله دوم داوری راه یافتند) در همه بخش ها اعلام شد.
 به گزارش ایسجا؛ در لیست بلند یا همان لیست مرحله دوم داوری، برخی آثار ایرانی هم دیده می شوند که در بخش های مکتوب، ویدیو، عکس و خبرنگاران جوان(زیر 30 سال) توانسته اند به مرحله اصلی داوری راه پیدا کنند. در مجموع ۱۷ اثر از ایران در مرحله بعدی داوری قرار دارند که چهار اثرشان، از دو عکاس همکار است.
در بخش عکس ( Sport action ) فرشاد عباسی، امیرحسین خیرخواه، محمد کرمعلی، مریم مجد و جاوید نیکپور، همکارانی هستند که آثارشان به مرحله بعدی رسیده است. در این بخش 126 اثر از کشورهای مختلف در لیست بلند یا همان لانگ لیست قرار گرفته اند.
در بخش عکس (Portfolio) آثار محمد بابایی، مریم مجد، امین محمد جمالی، جاوید نیکپور و امیررضا استواری بین 77 اثری قرار گرفته اند که به مرحله بالاتر رسیده اند.
در بخش ویدیو (Short feature)  44 اثر به مرحله بعدی داوری راه پیدا کرده اند که در این قسمت دو اثر ایرانی دیده می شود. مازیار کوپیدار و محمد فرهپور همکارانی هستند که آثارشان نظر داوران را در مرحله نخست جلب کرده و به مرحله بالاتر رسیده اند. در دو بخش دیگر ویدیو یعنی مستند و گزارش از ورزشکاران، اثری از ایرانی ها در مرحله بعدی داوری دیده نمی شود.
در بخش مکتوب (Best colour piece)  مطلب سعیده فتح آبادی در بین 70 اثری قرار گرفته که در مرحله دوم و برای انتخاب لیست کوتاه، به داوری گذاشته می شوند.
در بخش مکتوب ( Best column) مطلب مریم نوایی در بین 81 اثری قرار گرفته که در مرحله بعدی داوری می شود.

در قسمت صدا هم هیچ اثری از ایران در لیست بلند قرار نگرفته است.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره جهانی ایپس، بعد از این مرحله هیات رییسه انجمن جهانی ورزشی نویسان ، آثار را با دقت بیشتری ارزیابی می کنند و بعد از این مرحله لیست کوتاه  معرفی می شود و آثاری که به این مرحله برسند، توسط هیات ژوری ارزیابی می شوند. از این مرحله به بعد 5 داوری دیگر روی آثار ارسالی به جشنواره چهارم ایپس انجام می شود و در نهایت سه اثر برتر در هر بخش انتخاب می شوند.

۹ اسفند ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید