​مستند مازیار کوپیدار در بین سه اثر برتر جهان؛ پیوند ایران و افغانستان

​مستند مازیار کوپیدار در بین سه اثر برتر جهان؛ پیوند ایران و افغانستان
دنیای امروز، بیشتر از همیشه به الگوها و شخصیت‌های الهام بخش نیاز دارد. دنیایی که در آن، موانع بیشتر از همیشه و راه برای رسیدن به آرزوها، طولانی‌تر است. شخصیت‌هایی مثل خواهرهای افغانی که برای رسیدن به رویاهای فوتبالی‌شان، مجبور شدند از سخت‌ترین موانع عبور کنند و نبردی غیر منصفانه، برای ساده‌ترین خواسته‌های‌شان داشته باشند.
به گزارش ایسجا؛ مازیار کوپیدار، داستان این چهار خواهر را به مستندی کوتاه تبدیل کرده و حالا، شانس تبدیل شدن به بهترین ویدئوی کوتاه انجمن جهانی ورزشی نویسان را دارد. مستند کوپیدار با عنوان «رویاهای گمشده: داستان چهار خواهر افغان»، به جمع سه کاندیدای نهایی رسیده و مورد توجه داوران و رسانه‌ها قرار گرفته است. این مستند، به صورت مستقل تهیه شده و سازنده آن، مثل سوژه‌های داستانش مجبور شده با محدودیت‌های زیادی روبرو شود: «به دلیل نبود حامی مالی، مجبور شدم در زمان کوتاهی ضبط را انجام دهم.
۲۱ خرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید