نشست هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک؛

نشست هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک؛
کارنامه ای متفاوت با دوره های قبل بسازید
به گزارش ایسجا؛ این نشست روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ با حضور اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن در سالن جلسات کمیته ملی المپیک تشکیل شد.
 
در ابتدای  جلسه دکتر احمدی ضمن تشکر از حمایت های دکتر صالحی امیری و قدردانی از تلاش ها و مساعدت های ایشان  به انجمن ورزشی نویسان ایران و با اشاره به پیشینه قریب به صد سال فعالیت انجمن جهانی ورزشی نویسان متذکر شد که الگوی انجمن ورزشی نویسان ایران بر پایه و اساس الگوی انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) شکل گرفته است و انجمن طبق اساسنامه خود بر مبنای شش هدف و وظیفه شامل:  ایجاد تشکل و تفاهم بین اعضا، ارتقاء دانش ورزشی و مهارت های حرفه ای اعضا، حمایت از حقوق صنفی اعضا، فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب کاری و حرفه ای برای اعضا، توسعه و بسط همکاری های بین المللی به ویژه با انجمن جهانی و انجمن آسیایی ورزشی نویسان، و تعامل و همکاری نزدیک با نهادهای ورزشی کشور فعالیت می کند. احمدی در ادامه به رویکرد انجمن مبنی بر توسعه تفاهم و همدلی بین اعضا و تشکیل کیته های اجرایی هشت گانه به منظور تقسیم کار و پیگیری مطالبات و انتظارات اعضای انجمن اشاره کرد و خواهان استمرار حمایت های کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از ارکان اصلی تشکیل انجمن در ایران شد. وی در ادامه با معرفی اعضای حاضر در جلسه،  سمت ها و وظایف تعیین شده برای هیات مدیره در انجمن را اعلام کرد.
 
 
 
در ادامه نشست دکتر صالحی امیری خود را به عنوان عضو افتخاری انجمن معرفی نمود و میزان جدیت خود را برای موفقیت انجمن با میزان جدیت هیات مدیره در پیگیری امورات انجمن یکی دانست.
 
وی افزود: در این دوره تصمیم بگیرید متفاوت عمل کنید و یک تغییر و تحول جدیدی را برای انجمن رقم بزنید. در این دوره پلان چهارساله  و استراتژی جدیدی را تنظیم کرده و جهش و تحول همراه با ایده، خلاقیت، و برنامه داشته باشید و کارنامه ای متفاوت با دوره های قبل بسازید.
 
رییس کمیته ملی المپیک گفت: انجمن ورزشی نویسان ایران با ایجاد و تقویت نظام اداری و ساختاری خود و با برگزاری کنگره ها و نشست ها و نمایان کردن این هویت در سطح ملی و استان ها می تواند خود را در دو ساحت  هویت اجتماعی و هویت تخصصی که پیام آور سرزندگی، پویایی و بالندگی آن است نمایان کرده و همین مساله مهم روح انجمن را قوی تر می سازد. دکتر صالحی امیری در پایان با اعلام حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک از برنامه های انجمن ورزشی نویسان ایران و تاکید بر امضای هرچه سریعتر قرارداد همکاری انجمن، خواهان مشارکت جدی و فعال انجمن در اجرای پروژه های کمیته و به ویژه پروژه های تاریخ شفاهی ورزش ایران و ایفای مسئولیت در تالار افتخارات رسانه های ورزشی و چهره های ماندگار در موزه ملی ورزش شد. براین اساس مقرر شد در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گزارش برنامه های انجمن در دوره جدید هیات مدیره ارائه شود.
 
در این نشست همچنین مسایل مرتبط با انجمن ورزشی نویسان توسط هیات مدیره مورد بحث و بررسی قرارگرفت که موارد مطرح شده به شرح ذیل می باشد؛
 
- پیش بینی برگزاری برنامه های مورد نظر توسط کمیته های اجرایی انجمن به مناسبت دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان 
 
- انعقاد قرارداد همکاری بین کمیته ملی المپیک و انجمن
 
- برگزاری نشست های هیات مدیره با وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی پارالمپیک
 
- ترکیب نفرات کمیته های اجرایی انجمن و آغاز فعالیت کمیته ها تا پایان خرداد ماه
 
- تدوین و ارائه پیش نویس برنامه ۴ ساله انجمن و جمع بندی نهایی آن تا پایان خرداد ماه
 
- برگزاری جلسات هفتگی هیات مدیره انجمن در روزهای دوشنبه و در صورت نیاز برگزاری جلسات فوق العاده
 
- تاکید بر پاسخگویی دبیرکل انجمن به سوالات و پیشنهادات اعضا به عنوان سخنگوی انجمن

 

 

 

۲۵ خرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید