پیام تبریک دکتر حمید سجادی وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان به مناسبت «دوم جولای» روز جهانی ورزشی نویسان

پیام تبریک دکتر حمید سجادی وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان به مناسبت «دوم جولای» روز جهانی ورزشی نویسان
                                                                      بسم الله الرحمن الرحیم 
 
ثبت دوم جولای در تقویم بین المللی به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، بیانگر جایگاه بالای کسانی است که  قلم زدن در عرصه‌ی ورزش را برای توسعه‌ی ورزش و ایجاد صلح پایدار جهانی انتخاب کرده‌اند.
 
آنچه مسلم است از المپیک ۱۹۲۴ پاریس که نقش‌آفرینی ورزشی‌نویسان  موجب ثبت روزی خاص در تقویم جهانی شد، می‌توان اثرات سازندگی این قشر از اهالی رسانه را در توسعه‌ی ابعاد مختلف ورزش از سلامت و نشاط جوامع بشری تا ترویج ورزش قهرمانی و اعتلای ورزش حرفه‌ای را به وضوح در ادوار مختلف مشاهده کرد.
 
روز جهانی ورزشی‌نویسان را فرصتی برای یادآوری از تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ورزشی هموطن می‌دانم که همراهی‌های خود با جامعه‌ی ورزش را با نقد و نظرهای منطقی به منصه‌ی ظهور رساندند و شور و هیجان ورزش را در سطح کشور افزایش دادند و نقش مثبتی از خود به ثبت رساندند.
 
برخورداری ساختار رسانه‌ای کشور از انجمن خبرنگاران و عکاسان را مثبت ارزیابی می‌کنم و با تقدیر از نقشی که این انجمن در اعتلای شرایط ورزشی‌نویسان داراست، امیدوارم زمینه‌ی موقعیت‌های بهتر را برای رشد و تعالی بیشتر خبرنگاران و عکاسان ورزشی کشور پدید آورند.
۱۱ تیر ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید