نشست هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حاج محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک

نشست هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حاج محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک
خسروی وفا: از رسانه های ورزشی انتظار رفتار حرفه ای داریم

به گزارش ایسجا؛ این جلسه با حضور حاج محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، فرهاد طلوع کیان مدیر روابط عمومی کمیته پارالمپیک، دکتر عبدالحمید احمدی، حجت اله جیرودی، احمدرضا میرزاییان، محمود عبدالهی، مهدی شکری، محسن اثیمی، پژمان ماندگاری، مهدی زارع، امیرحسین خیرخواه، و آزاده پیراکوه در سالن جلسات کمیته از ساعت ۱۱ الی ۱۳ برگزار گردید.

 در ابتدای این جلسه دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران گفت: تعامل انجمن ورزشی نویسان با کمیته ملی پارالمپیک و ورزش جانبازان و معلولین می‌تواند شرایط بهتری را در عرصه رسانه های ورزشی برای دیده شدن ورزشکاران پارالمپیک فراهم کند و انجمن این آمادگی را دارد تا با همکاری اعضای خود در رسانه ها در تقویت ورزش جانبازان و معلولین  و کاهش کم و کاستی های آن همراهی بیشتری داشته باشد.

دکتر احمدی وجود فاصله بین رسانه ها و همکاران رسانه ای با تفکرات مدیریتی ورزش جانبازان و معلولین را باعث ایجاد حواشی و پیامدهای منفی آن دانست و متذکر شد که دور بودن همکاران رسانه های ورزشی از ملاحظات و دیدگاههای مدیریتی و واقعیت های این عرصه باعث سوء برداشت و بروز خطا در تحلیل ها و اظهارنظرها در این حوزه مهم از ورزش می شود و اتخاذ تدابیر مدیریتی را برای در این عرصه سخت تر می کند. سپس اعضای هیات مدیره انجمن نیز دیدگاهها و پیشنهادات خود را در زمینه همکاری های فیمابین ارائه دادند.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک نیز در سخنان خو با ابراز قدردانی از هیات مدیره انجمن گفت: در این دوره و زمانی که ما در آن قرار گرفته ایم رسانه های ورزشی ما حرفه ای کار نمی کنند و تعریف و تمجیدها یا انتقادها و گلایه های آنان از مدیریت و مدیران ورزشی با هم همخوانی ندارد. یک ضعف مهم در این بخش آن است که رسانه ها جذب جریان ها شده اند و همین امر یعنی مستقل نبودن آنها باعث شده تا نتوانند خوب و موثرعمل کنند و رفتار حرفه ای مورد انتظار صورت نپذیرد.

وی افزود: جایگاه انجمن ورزشی نویسان در حوزه رسانه های ورزشی از اعتبار خوبی برخوردار است و اعضای هیات مدیره آن به واقع  سرگروه های های خبرنگاران و عکاسان ورزشی هستند. انتظار جدی من آن است که در این دوره با توجه خاص به جوانان، به آنان آموزش های حرفه ای و تخصصی لازم داده شود تا آنان و مجموعه همکاران رسانه ای نقاط با تاثیرگذاری بیشتر و نقاط ضعف کمتر به وظایف رسانه ای خود عمل کنند.

در پایان این جلسه مقرر شد؛ تعامل بین کمیته ملی پارالمپیک و انجمن ورزشی نویسان ایران و حمایت های کمیته از انجمن در قالب تفاهم نامه ای تنظیم و عملیاتی گردد.

 

 

 

 

۱۵ تیر ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید