فراخوان پنجمین دوره جایزه جهانی ایپس/AIPS

فراخوان پنجمین دوره جایزه جهانی ایپس/AIPS
به گزارش ایسجا؛ انجمن جهانی ورزشی نویسان- ایپس، فراخوان پنجمین جایزه جهانی ایپس را اعلام کرد.
نکات مهم این فراخوان به شرح زیر است.
"ماموریت ایپس، ادامه ساختن پلی به سوی آینده روزنامه نگاری ورزشی، با نمایش بهترین آثار از سراسر جهان است"
همکاران عزیز؛
از امروز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اختصاصی ایپس، www.aipsawards.com اثر خود را در موضوعات عکاسی، نویسندگی، صدا، ویدئو، و خبرنگاران جوان زیر 30 سال ارسال کنید. آخرین مهلت ارسال آثار در این دوره 14 اکتبر 2022 است.
تاریخ ها – دبیرخانه جشنواره ایپس برای دوره 2022 آثاری را می پذیرد که برای اولین بار از 5 نوامبر 2021 تا 14 اکتبر 2022 منتشر یا پخش شده اند. این موضوع برای همه دسته بندی ها اعمال می شود. در مورد محصولات ویدیویی، تاریخ انتشار رسمی اثر در نظر گرفته می شود.
جوایز – در هر رده بزرگسالان برای مقام اول 8000 دلار آمریکا، برای مقام دوم 3000 دلار و برای مقام سوم 2000 دلار آمریکا اهدا می شود. در هر یک از سه دسته خبرنگاران جوان زیر 30 سال نیز یک برنده (مقام اول) اعلام می شود که بورسیه AIPS را در یک رویداد بین المللی برتر دریافت می کند.
 
دسته بندی آثار - هر فرد می تواند دو اثر اصلی را در دسته بندی مورد نظر ارسال کند. دسته‌ بندی ها شامل موارد زیر است: عکاسی(اکشن، گزارش تصویری)، نوشتاری(سرمقاله، گزارش خبری)،  ویدیو(مستند، کوتاه، نمایه ورزشکار)، و صدا. گواهی انتشار آثار باید در هر فرم ورودی گنجانده شود.
خبرنگاران جوان - متقاضیانی که پس از 1 ژانویه 1993 متولد شده اند، می توانند به صورت اختیاری از یکی از دو اثر ارسالی خود برای شرکت در رده بهترین خبرنگار جوان (در زمینه نویسندگی، رادیویی تلویزیونی، و یا عکاسی) استفاده کنند. در این بخش بورسیه AIPS در یک رویداد بین المللی برتر اعطا می شود.
 
رای‌گیری – فرآیند رای گیری و داوری جشنواره کاملا منحصر به فرد و با مشارکت داورانی از پنج قاره جهان که شامل 5 مرحله داوری و رای‌گیری با حضور 40 متخصص رسانه است: هیئتی متشکل از متخصصان و منتورهای AIPS، 24 عضو کمیته اجرایی AIPS، و 12 داور نهایی جوایز AIPS. گروه داوران با رای خود ارزشمندترین آثار را برای هر دور انتخاب خواهند کرد: فهرست طولانی، فهرست نهایی، 10 نفر برتر، نامزدهای نهایی، و برندگان. با در نظر گرفتن تمام آرا، جایزه جهانی AIPS همچنین رتبه بندی قاره ای را منتشر می کند.
 
ورود رایگان - شرکت در جایزه جهانی ایپس برای همه صرف نظر از وضعیت کاری آنها رایگان است: تنها شرط ورود، سن بالای 18 سال است.
 
استقبال فزاینده - در جایزه جهانی چهارم ایپس 133 کشور حضورداشتند (1733 اثر در مجموع). به لطف انتشار فهرست بلند، فهرست کوتاه، 10 نفر برتر، نامزدهای نهایی، و رتبه بندی قاره ای، همکارانی از سراسر جهان در سطح محلی و بین المللی معرفی شده و به رسمیت شناخته شدند.
 
همه زبان ها - انگلیسی زبان رسمی جایزه جهانی ایپس است، البته شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به هر زبانی، با یا بدون ترجمه ارسال کنند. توصیه می کنیم در صورت امکان ترجمه انگلیسی اثر خود را نیز ارسال کنید. تمامی آثاری که در فهرست نهایی قرار می گیرند به انگلیسی ترجمه خواهند شد.
 
مراسم - مراسم نهایی معرفی نامزدها و برگزیدگان جایزه جهانی در آوریل 2023 برگزار می شود، مکان برگزاری که پس از پایان دوره دریافت و داوری آثار اعلام می شود.
 
گواهینامه ها - به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت داده می شود. به 10 فینالیست برتر در هر دسته گواهینامه های برتر داده می شود. گواهی‌های موفقیت به 10 شرکت‌کننده برتر در رده‌بندی قاره‌ای نیز داده می‌شود که دارای بیشترین رای‌دهی آثار در هر قاره، بر اساس ملیت شرکت‌کنندگان است.
 
اطلاعات بیشتر - می توانید تمام نکات و موارد فنی مرتبط با هر دسته را در وب سایت www.aipsawards.com مطالعه کنید
 
نحوه ارسال - اگر قبلا ثبت نام کرده اید و در گذشته شرکت کرده اید، می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود مستقیماً به نمایه خود دسترسی داشته باشید. شما هم اکنون می توانید کار خود را برای دوره پنجم جشنواره ایپس آپلود کنید. اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید، با ورود به سایت ثبت نام و سپس می توانید آثار ارسالی خود را آپلود کنید. شما همچنین می توانید در هر زمانی مطالب ارسالی خود را ویرایش، تغییر یا حذف کنید.
۲۰ تیر ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید