چهاردهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

چهاردهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز چهارشنبه مورخ ۱۶ شهریورماه از ساعت ۱۱ لغایت ۱۲ با حضور اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن به صورت آنلاین برگزار شد.
 
در این جلسه با گرامیداشت یاد و نام شادروان علی اصغر مانوسی فر و همکاری های ارزنده وی با انجمن در دوره مسئولیت روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، درباره موارد زیر بررسی و تصمیم لازم اتخاذ گردید:
 
- بررسی آخرین وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران و سهمیه اعلام شده از سوی سازمان طرح ترافیک که مقرر شد لیست اسامی نفرات جامانده مورد بررسی قرار گرفته و مجددا برای آنان با سازمان ارتباطات شهرداری مکاتبه و پیگیری لازم انجام شود.
 
- بررسی و رسیدگی به درخواست بانوان خبرنگار رشته فوتبال در خصوص هماهنگی و رفع مشکلات حضور آنان  در مسابقات و استادیوم ها برای پوشش مسابقات لیگ برتر که مقرر شد مکاتبه و پیگیری لازم از طریق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال صورت پذیرد.
 
- استماع گزارش برگزاری مجمع انتخاباتی استان اصفهان که با حضور نمایندگان هیات مدیره انجمن در روز پنجشنبه ۱۰ شهریور برگزار و اعضای هیات مدیره و بازرس دوره چهارم شعبه اصفهان با رای اکثریت اعضا انتخاب گردیدند.
 
- گزارش رییس انجمن از مذاکره با رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با اعزام خبرنگاران و عکاسان ورزشی به جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر
 
- گزارش دبیر اجرایی انجمن از افتتاح حساب جدید انجمن در بانک ملی و پیش بینی خرید درگاه اینترنتی برای سایت انجمن ورزشی نویسان ایران جهت سهولت پرداخت حق عضویت برای اعضا
 
- گزارش دبیرکل انجمن از پیگیری درخواست حمایت مالی از کمیته ملی المپیک براساس تفاهم نامه فیمابین
 
- ارائه گزارش دریافت اینترنت خبرنگاری برای ۱۱۱ نفر از اعضای انجمن که درخواست شان را به دبیرخانه انجمن ارسال کرده بودند.
 
- استماع گزارش کمیته عکاسان از برگزاری برنامه کارگاه های آموزشی برای عکاسان ورزشی در تهران و استان ها با هماهنگی کمیته آموزش
۲۰ شهریور ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید