پانزدهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

پانزدهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۲۱ شهریورماه از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ در دفتر انجمن با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد و موارد زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
 
۱- ضرورت ارتباط و تعامل با کمیته ملی المپیک و پیگیری برگزاری جلسه با مدیران جدید کمیته در جهت همکاری و همراهی بیشتر و بهره گیری از حمایت های کمیته ملی المپیک برای پیشبرد اهداف انجمن ورزشی نویسان ایران
 
۲-  استماع گزارش رییس انجمن از پیگیری های انجام شده در رابطه با اعزام خبرنگاران و عکاسان ورزشی به جام جهانی قطر
 
۳-  ارایه گزارش رئیس انجمن از پیگیری های انجام شده درخصوص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری که مقرر شد براساس نامه های ارسال شده به مرکز ارتباطات شهرداری و سازمان طرح ترافیک، پیگیری لازم از سوی انجمن برای دریافت سهمیه برای همه افرادی که از انجمن معرفی نامه گرفته اند صورت پذیرد.
 
۴- مقرر شد در اولین برنامه و مراسم آتی انجمن از مسئولان و مدیرانی که تعامل و همکاری صمیمانه ای با انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران داشته اند، قدردانی و تشکر شود.
 
۵- مقرر شد تعامل و همکاری لازم از سوی انجمن جهت برگزاری نمایشگاه فیلم وعکس جام جهانی در منطقه آزاد کیش صورت پذیرد.
 
۶- مقرر شد در راستای توجه بیشتر به همکاران و اعضای انجمن در استان ها دبیرخانه انجمن نسبت به ایجاد بانک اطلاعاتی اعضای شعب استانی به تفکیک هر استان اقدام کند.
 
۷-  مقرر شد کمیته های انجمن برنامه های پیشنهادی خود را برای گردهمآیی مسئولین شعب استانی که در مهرماه در استان مرکزی برگزار می شود را ارائه دهند.
 
۸- مقرر شد کمیته استان ها نسبت به دریافت برنامه شش ماه آتی کلیه شعب استانی انجمن اقدام نماید.
 
۹- مقرر شد اولین کارگاه دانش افزایی عکاسان ورزشی در تاریخ ۶ مهرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شود.
 
۱۰- مصوب شد برای عضویت اعضای جدید انجمن درخواست عضویت آنان پس از بررسی و تایید در کمیته عضوگیری، درجلسات هیات مدیره مطرح و با تایید هیات مدیره وارد مرحله صدور کارت شود.
۲۸ شهریور ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید