توضیحات دبیرکل انجمن ورزشی‌نویسان ایران درباره فرآیند توزیع آرم ترافیک 94

توضیحات دبیرکل انجمن ورزشی‌نویسان ایران درباره فرآیند توزیع آرم ترافیک 94
میثم زمان‌آبادی: تمامی همکاران متقاضی آرم ترافیک، مجوز لازم را دریافت کردند/ معدود موارد نقص پرونده را به اطلاع همکاران خواهیم رساند.
دبیرکل انجمن ورزشی‌نویسان ایران در گفت و گو با ایسجا جزییات فرآیند تایید درخواست بیش از 400 نفر از اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 1394 را تشریح کرد.
میثم زمان‌آبادی گفت: برای پنجمین سال پیاپی، انجمن ورزشی‌نویسان ایران به عنوان نهاد صنفی متولی امور خبرنگاران عکاسان و نویسندگان ورزشی کشور نسبت به جمع‌اوری اطلاعات، انجام مذاکرات و کسب مجوز طرح ترافیک برای اعضای خود اقدام نمود.
وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان دریافت آرم ترافیک سال 1394 نسبت به سال 1393 با افزایش 40درصدی مواجه شده بود گفت: همانگونه که همکاران محترم استحضار دارند سال گذشته سهمیه اختصاص یافته به انجمن ورزشی نویسان ایران به تعداد 290 نفر از همکاران بود که با مساعدت معاونت محترم حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نهایتا بیش از 300 نفر از همکاران محترم توانستند در سال 1393 از حق خود برای تردد در محدوده طرح و ترافیک بهرمند شوند.امسال، اما با اعتماد گسترده ‌تر اعضای انحمن تعداد متقاضیانی که توانستند در موعد اعلام شده نسبت به تکمیل مدارک اقدام نموده و تقاضای رسمی  جهت در طرح ترافیک به دفتر انجمن ورزشی‌نویسان ارسال  نمایند به بیش از 400 نفر رسید که با مساعدت تعدادی از مسئولین در حوزه مدیریت شهری این امکان فراهم آمد که تمام متقاضیان بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند.
میثم زمان‌آبادی با بیان اینکه در این فرآیند بیشترین کمک از جانب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران، دکتر علیرضا دبیر صورت گرفت گفت: پس از پیگیری‌ها و مساعدت آقای دبیر که خود از اعضای انجمن ورزشی‌نویسان ایران هستند، دستور شهردار محترم تهران(دکتر محمدباقرقالیباف)، معاونت حمل و نقل شهرداری تهران(دکتر سیدجعفر هاشمی تشکری) و پیگیری‌های آقای غلامحسین زمان آبادی(دبیر شورای ترافیک شهرداری تهران) نهایتا این فرصت را پدید آورد که انجمن ورزشی‌نویسان ایران به عنوان اولین نهاد صنفی و رسانه‌ای، سهمیه‌ی اعضای خود را دریافت کند.
زمان‌آبادی با بیان اینکه شفاف‌سازی مورد تاکید مؤکد هئیت رئیسه انجمن بوده است گفت: براساس مصوبه اعضای محترم هیات رئیسه، نام و نام رسانه‌ی کلیه دریافت کنندگان آرم ترافیک بر روی سایت انجمن قرار خواهد گرفت.
وی همچنین با بیان اینکه احتمال دارد از میان همکارانی که در لیست پیوست نام آنها به عنوان دریافت کننده آرم ترافیک منتشر شده، تعدادی از همکاران همچنان با مشکل ورود به سایت شهرداری تهران و عدم تایید مواجه باشند گفت: براساس اعلام اداره صدور آرم ترافیک تعداد معدودی از همکاران در پرونده ارائه شده و یا ثبت‌نام دچار تناقض‌ها و اشتباهاتی هستند که طبعا امکان تایید نام آنها در این مرحله وجود نداشت. منتهی ذکر این نکته ضروری است که به افراد فوق قطعا طرح و ترافیک تعلق گرفته و طی روزهای آینده با پیگیری نماینده انجمن مورد نقص پرونده‌ی هر یک از افراد فوق با آنها اعلام شده و با رفع این مشکل، مجوز دریافت آرم ترافیک این همکاران نیز صادر خواهد شد. 
زمان آبادی در پایان از همراهی و همدلی اعضای هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان ایران در مسیر تحقق مطالبات صنفی همکاران محترم و همچنین از تلاش‌های سرکار خانم زهرا شریف‌زاده(مدیر اجرایی انجمن) و خانم‌ها سجادیان و هوشمندی در مسیر تکمیل و پیگیری لیست متقاضیان دریافت آرم ترافیک تشکر نمود.

لیست طرح ترافیک 94لیست طرح ترافیک 94

۲ اسفند ۱۳۹۳
ع شفیعی جم
۱۳۹۳/۱۲/۰۳
5
0
5

بنام او اجرکم عند ا... علی یارتون

بهمن اسدی
۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
0
8

سپاس از همه اونهایی که در این باره مساعدت کردند. موفق و سلامت باشید


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید