قابل توجه همکاران محترم، صرفا افرادی که در لیست اعلام شده طرح ترافیک انجمن مجاز به دریافت آرم شده اند
نواقص مرتبط با آرم طرح ترافیک

قابل توجه همکاران محترم، صرفا افرادی که در لیست اعلام شده طرح ترافیک انجمن مجاز به دریافت آرم شده اند <br> نواقص مرتبط با آرم طرح ترافیک
آن دسته از اعضای محترم انجمن ورزشی نویسان که در لیست 406 نفری اعلام شده طرح ترافیک، مجاز به دریافت آرم شده اند؛در صورت برخورد با هر گونه مشکل، میتوانند با ارسال موارد درخواستی، جهت رفع مشکل، انجمن را مطلع کنند.

بدین وسیله از آن دسته از همکارانی که مجاز به دریافت آرم طرح ترافیک بوده اند و پروندۀ خود را برای اخذ آرم طرح ترافیک تکمیل کرده، ولی جهت پیگیریِ آن به دلایل مختلف با اشکال مواجه شده اند، تقاضا دارد حداکثر تا پایان وقت اداری روز 93/12/09، مشکلات خود را به آدرس پست الکترونیکی انجمن ارسال کنند.

لازم به یادآوری است که پس از این تاریخ، امکان حل مشکل کسانی که نتوانسته اند فایل خود را تکمیل و تحویل ادارۀ طرح ترافیک بدهند، از عهدۀ انجمن ورزشی نویسان خارج است.

همچنین کسانی که کد پیگیریشان اشتباه است، کد پیگیریِ صحیح و غلطِ خود را همراه با ذکر نام و نام خانوادگیِ خود به پست الکترونیکی انجمن ارسال کنند.

isjaregistration@yahoo.com

۵ اسفند ۱۳۹۳
جعفر ستارى راستکار
۱۳۹۳/۱۲/۰۶
0
0
0

کد پیگیرى صحیح 1776456 کد اشتباه 1786456 جعفر ستارى راستکار

داریوش کاوسی
۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
0
0

کد پیگیری صحیح 1780305 کد اشتباه 1780350 و نام خانوادگی اینجانب با یک (و ) صحیح است به این صورت ( کاوسی)


فرنوش ذوالفقاری
۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
0
0

سلام فرنوش ذوالفقاری هستم از همشهری کد پیگیری صحیح اینجانب 1782669می باشد که به اشتباه 1783669 درج گردیده است . خواهشمند است دستورات مقتضی را مبذول فرمائید.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید