محمدرضا آخوندی: "دوست داشتم نوشتن این کتاب انگیزه ای برای همکارانم باشد"
رو نمایی از کتاب " المپیک شگفتی ها" در ششمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان ایران

محمدرضا آخوندی: "دوست داشتم نوشتن این کتاب انگیزه ای برای همکارانم باشد" <br>رو نمایی از کتاب " المپیک شگفتی ها" در ششمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان ایران
کتاب " المپیک شگفتی ها" به تالیف محمد رضا آخوندی، عضو انجمن ورزشی نویسان ایران، در ششمین نشست فصلی انجمن رونمایی شد.
به گزارش ایسجا؛ این کتاب که به شرح کامل اتفاقات و رویدادهای کاروان ورزشی ایران در  المپیک 2012 لندن پرداخته است، در حضور بیش از 200 نفر از اعضای انجمن ورزشی نویسان ایران رونمایی شد. 
پس از رونمایی کتاب، محمدرضا آخوندی، با بیان کرد که: "در هر دوره از بازی های المپیک، رسانه ها به موضوعات رخ اده در بازی ها می پردازند و هیچگاه در هیچ دوره ای تمام این اتفاقات و حواشی در یک جا به طور کامل ثبت نشده است. دلیل نوشتن این کتاب، علاوه بر یکپارچه کردن رویدادهای کاروان ورزشی ایران در المپیک لندن، ایجاد انگیزه در همکاران و ورزشی نویسان بود تا به نوشتن چنین کتاب هایی که در سال های بعد منابع ارزشمندی از عملکرد ورزش کشور خواهد بود، ترغیب شوند."
درپایان نیز با ابراز تاسف از اینکه کمیته ملی المپیک علی رغم داشتن بودجه مصوب برای اینگونه امور علاقه ای به همکاری با وی در زمینه چاپ کتاب "المپیک شگفتی ها" نشان نداد، اعلام کرد که کلیه هزینه های چاپ کتاب را شخصا پرداخت کرده است.
لازم به ذکر است که در پایان این سخنرانی، وزیر ورزش و جوانان خبر چاپ کتاب "المپیک شگفتی ها" توسط وزارت ورزش را اعلام کرد.
۱۴ اَمرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید