آغاز فرایند دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال ١٣٩٦
اطلاعیه شماره ١

آغاز فرایند دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال ١٣٩٦ <br>اطلاعیه شماره ١
به اطلاع اعضای محترم انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران می رساند سامانه ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک سال ٩٦ از روز پنج شنبه، ١٨ اذرماه ٩٥ ، در وب سایت شهرداری تهران به آدرس www.tehran.ir شروع به فعالیت می کند.
از همه اعضای محترمی  که متقاضی دریافت آرم طرح ترافیک  هستند، درخواست می شود حتما در مرحله اول در وب سایت شهرداری ثبت نام کرده و تصویر صفحه اول فرم ثبت نام به علاوه کد پیگیری آن را تا صدور اطلاعیه بعدی انجمن همراه داشته باشند. تصویر صفحه اول فرم ثبت نام در سایت شهرداری و کد پیگیری آن، جهت ثبت نام طرح ترافیک در سایت انجمن قطعا مورد نیاز است و در صورت تاخیر در انجام مراحل، در اختیار نداشتن فرم ثبت شده و یا کد پیگیری طرح ترافیک، درج اطلاعات نادرست در فرم ثبت نام و هرگونه اختلال در ثبت اطلاعات، انجمن ورزشی نویسان ایران نمی تواند فعالیتی جهت دریافت آرم طرح ترافیک هریک از متقاضیان صورت دهد، لذا از اعضای محترم تقاضا میشود تا با دقت کامل مراحل ثبت درخواست را انجام دهند.
انجمن ورزشی نویسان، همچون سال های گذشته در تلاش است تا سهمیه ویژه ای برای اعضای محترم در اختیار بگیرد بنابراین طی روزهای آتی منتظر دریافت اطلاعیه های تکمیلی انجمن ورزشی نویسان در این خصوص باشید.
همچنین از اعضای محترم خواهشمندیم تا با اطلاع رسانی بین سایر همکاران و دوستان عضو انجمن ، نهاد صنفی شان را در پیشبرد کامل این امر یاری برسانند.
لازم به یادآوری است که طی سال های گذشته متاسفانه عدم اطلاع تعداد معدودی  از همکاران نهایتا منجر به جای ماندن آنها از مراحل اداری و محروم شدنشان از حضور در لیست نهایی انجمن شد. در نهایت علیرغم تلاش های فراوان ، امکان بهره مندی این دوستان از سهمیه طرح ترافیک پدید نیامد و همین مساله در طول سال یکی از موانع انجام فعالیت حرفه ای آنها بود. با این وصف لطفا این اطلاعیه را به هر نحو که مناسب می دانید به اطلاع سایر اعضا(صرفا اعضای اصلی و دارندگان کارت داخلی یا بین المللی انجمن) برسانید.
به امید سالی پر از خیر، برکت و موفقیت برای خانواده بزرگ ورزشی نویسی ایران
۱۵ آذر ۱۳۹۵
محمد شریفی
۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
4

سلام دست مریزاد از توجه به روز به مسایل اساسی اعضا از دبیرکل محترم واعضای هیت ریسیه وتلاش کادر اداری انجمن


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید